Syden med baby

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Vi skal til syden i oktober, da er lille 7 mnd..hvilken vogn anbefales? Har tfk joggster twist,men synes kanskje den blir for stor?

Babyzen YOYO har jeg hørt er kjempe god på reise. Den kan også være med inn på flyet å legges i bagasjehylla, for så liten blir den når den legges sammen :-) De koster litt for en helt ny, men du kan jo komme over noen brukte til en billigere penge :-) Jeg skal ha den som reise trille til neste unge når den tid kommer :-)

Vi hadde med vår Brio Go da mini var 5 mnd. Fornøyd med det. Hvis fu har begynt med sportsdel og ikke bryr deg om å ha mini fra deg så er babyjogger city mini veldig bra. Nesten full liggestilling og lett å trille. Veldig fornøyd :)

Ikke alle reiseselskap godtar babyzen yoyo, bare så det er sagt :)

Flere flyplasser har lånevogner men ta med en bæresele på flyplassen og ta en vogn du syntes er grei å bruke men som ikke blir for tung

Vi hadde quinny Zapp Xtra da vår var 6 mnd den var luftig for fin for henne å sove i og lita og lett for oss voksne å dra på

Reiste med tfk + bag da min var 4 mnd. Funket fint det :)

Får håpe han bruker bagdelen enda da,hvis ikke blir d å kjøpe sportsvogn som er vendt mot oss:) liker ikke sportsdelen på tfk..
Har heldigvis multi x baggen. Liker heller ikke sportsdelen når de er så små.

Vi har reist med både Simo Duo og City Cross, det viktigste for oss har vært at barnet trives i vogna. Trille funker ikke for oss.

Back
Topp