Syden med baby

Vidorra

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Vi skal til syden når babyen er cirka 4 uker. Andre som har prøvd dette? Er det galskap? :p Gode tips?

Søsteren min reiste sørover når hennes eldste var 6uker,gikk relativt greit - ble fulgt opp med vaksiner og sånt der (var borte en lengre stund)

Ville kanskje hørt med hs vdr vaksiner?

Har ei venninne som reiste innlands når hennes var 3 uker, hun sa det gikk fint :) men har dere tenkt på at dere rekker å få pass før dere reiser? Barnet må ha person nr før du kan få pass, vet ikke om dette tar under 4 uker? Å så må man lage og få tilsendt passet:)

Har tenkt på det, men tror nok det ordner seg innen den tid. Vi har avbestillingsgaranti, så klart. Får høre med politistasjonen :)

Søsteren min reiste sørover når hennes eldste var 6uker,gikk relativt greit - ble fulgt opp med vaksiner og sånt der (var borte en lengre stund)

Ville kanskje hørt med hs vdr vaksiner?

Ja, må det :) Takk for innspillet. Føler meg litt usikker på dette.

Har tenkt på det, men tror nok det ordner seg innen den tid. Vi har avbestillingsgaranti, så klart. Får høre med politistasjonen :)
Så bra :) Tror det skal gå fint å reise med baby, hvis du er tidlig ute kan du forhåndsbestille babyseng på fly ;) Lykke til g god tur :)

Når skal dere reise? Jeg tror det går helt fint jeg, bare man er forberedt og har med seg en haug med ting :P vi reiste når mini var 3 mnd, og kjenner noen som har reist når baby var 2 mnd. Bare spør om det er noe :)

Vi dro da hun var 5 uker, ingen problem.

Når skal dere reise? Jeg tror det går helt fint jeg, bare man er forberedt og har med seg en haug med ting :P vi reiste når mini var 3 mnd, og kjenner noen som har reist når baby var 2 mnd. Bare spør om det er noe :)

Tusen takk :) Vi reiser i juli, så ser for meg at jeg og babyen kommer til å være mest inne. Har egen leilighet, så det er helt greit egentlig. Skal være med kjæresten min sin familie (8 stk.) og alle gleder seg jo til å få en hel uke med babyen.

Tusen takk :) Vi reiser i juli, så ser for meg at jeg og babyen kommer til å være mest inne. Har egen leilighet, så det er helt greit egentlig. Skal være med kjæresten min sin familie (8 stk.) og alle gleder seg jo til å få en hel uke med babyen.
Deilig med egen leilighet :) Sikkert lurt å være inne når det er som varmest ja, men kvelden er sikkert litt fin å være ute på. Hvis babyen sover godt i vogn så kan den jo ta natta der og bare bli flyttet over i senga når dere er tilbake i leiligheten.

Deilig med egen leilighet :) Sikkert lurt å være inne når det er som varmest ja, men kvelden er sikkert litt fin å være ute på. Hvis babyen sover godt i vogn så kan den jo ta natta der og bare bli flyttet over i senga når dere er tilbake i leiligheten.

Ja, håper det lar seg gjøre :) Pappaen kommer jo til å være med han også, vi bytter jo på. Men forhåpentligvis ammer jeg :)

Jeg hadde aldri gjort det, både mht vaksiner, og fordi at babyen trenger ro, pupp nesten konstant mesteparten av døgnet, og fordi jeg vil kose meg når jeg er på ferie, noe jeg absolutt ikke hadde gjort med en baby på tur 4 uker etter fødsel, for da orket jeg fremdeles såvidt bare å reise på butikken.

Back
Topp