Syden med baby

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Noen som har vært?? Og gode/dårlige erfaringer?? Såg jo når vi var i sommer at mange reiste med spedbarn, Og nå får vi en i Mars, og skal prøve finne på en ferie likevel siden vi har 2 større fra før. :) og er syden (hellas) som står øverst på ønskelisten til ungene.... Så da trenger jeg litt tips :) lille vil mest sansynlig være bare 3 mnd...

Vi var på Gran Canaria når minsta var 3 mnd. Var veldig greit. Hun fikk jo bare morsmelk. Problemet var egentlig bare at hun ikke likte å ligge i vogn, og sov ikke mer enn 20 min om gangen på dagtid, så måtte bære en del på henne. (Hun sov mer eller mindre rundt på natta da). Hun var ikke sur og grinete på grunn av varmen. Jeg hadde absolutt gjort det igjen, selv om det ble litt kavete noen ganger, siden hun ikke likte vogna. Hadde henne så klart ikke i basseng ol, og ammet der jeg syntes det passet. Så det kommer jo litt an på hvordan babyen er. Storebor hadde nok ikke vært noe problem, for han elsket vogna. Han både sov og lekte i den på samme alder.

Back
Topp