Syden i uke 25-26

Eiksi

Betatt av forumet
Vi bestilte tur til Kreta for lenge siden.... D blir til vi reiser når jeg er i uke 25 og 26. Kjenner jeg gruer meg veldig! Har av og til lyst å bare avbestille, men så har vi lyst å ta en siste tur der det bare er vi to... Ser for meg alt mulig som kan skje,blandt annet fortidlig fødsel... Så er det denne maten! Vet at magen er forskjellig fra person til person, men sånn ca. Er den veldig stor i disse ukene? Ser for meg at jeg er en stoooor flodhest som vagger nedover gatene :P hehe:) og hva med sol og varme? Kan jeg sole magen? Litt mye spørsmål og frustrasjon på en gang, men var på tide å få det ut:) skal til jordmor på tirsdag, kommer til å ta det opp med henne, men kanskje noen her inne har erfaringer?:)

Det kommer til å gå veldig bra, og dere trenger deres siste  tur bare dere to.. Har selv reist til Kreta og Tyrkia når jeg har vært gravid, og har gått kjempe fint. Bare vær nøye med å drikke masse vann, og god håndhygiene. 
Jeg ville smurt meg med en høyere faktor enn vanlig i forhold til pigmentforandringer, men vil tro at det går fint å sole magen 

Og jeg anbefaler at du heller snakker med jordmor enn å lese forum artikler som sydenturer, de har en tedens til å skremme veldig. 

Jeg vil bare si; god tur  og kos dere!!!!!

jc skrev:
Jeg vil bare si; god tur  og kos dere!!!!!

Sign :) Æ va i syden me begge mine når æ va gravid, i uke 36 å 37 å d gjekk bærre godt :) Jordmora vil garantert gi dæ gode råd før du reise :)

Å, så herlig!! Jeg er så misunnelig på de som skal til syden. Her passer det ikke inn i budsjettet for tiden men håper vi får til en tur til Køben eller Roma kanskje før lillen kommer.

Husk å spis kjøtt som er godt stekt, ikke spis salat og drikk masse vann fra flaske. Jordmor kan nok gi deg den informasjonen du trenger. Jeg var høygravid om sommeren og brukte høy faktor + solhatt og badet mye. Tror det viktigste er at ikke du blir for varm..

GOD TUR!!!

Høres ut som vi ska til Kreta samtidig! Vi bestilte og tur før jeg ble gravid! Vi skal til Agia Marina 14.september og blir ei uke! September blir jo bra, litt kjøligere enn varmeste sommeren! Man er flott gravid på den tida! Vises godt at det er gravidmage uten at den er alt for stor! Men tenker nok at jeg kommer hjem brun foran og likblek bak, er nok ikke godt å ligge på magen i september!

Høres ut som vi ska til Kreta samtidig! Vi bestilte og tur før jeg ble gravid! Vi skal til Agia Marina 14.september og blir ei uke! September blir jo bra, litt kjøligere enn varmeste sommeren! Man er flott gravid på den tida! Vises godt at det er gravidmage uten at den er alt for stor! Men tenker nok at jeg kommer hjem brun foran og likblek bak, er nok ikke godt å ligge på magen i september!

Vi reise til Spania når jeg er 24 uker på vei...er litt smånervøs jeg og kjenner jeg. Men skal snakke med legen om det, kansje få en sjikkeli undersøkelse før jeg drar...så klarer man kansje å slappe av på tur :)

Trenger litt sol og sommer, får det vertfall ikke her hjemme ser det ut til :/

Takk for svar:) har nok lest litt for mye på skrekk historier:P roet meg litt ned nå, å klarer nok slappe av etter å ha snakket me jordmor. Vi reiser også 14 september:) skal til Agia marina

Jeg var i Spania i uke 32 med førstemann, og det gikk veldig bra! Solet både meg og magen, Hadde litt vann i beina pga varmen bare. 
Nå reiser jeg til Bulgaria på mandag,og til Tyrkia i august, og regner med det går like bra. Men vil nok smøre meg godt denne gangen. Fikk en pigmentflekk på leggen sist. 

Back
Topp