Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok! Ser at også Spania er markert med moderat risiko...tør du og reise?? Er litt i tvil om jeg tør selv!Vi skal til Spania i 10 dager
Ok så hvis den er moderat så tar du sjangsen og reiser??Skal egentlig til Spania men kommer til å se an risikoen
Er blitt sett i østlige delen av Spania. Vi skal sør-vest.Ok! Ser at også Spania er markert med moderat risiko...tør du og reise?? Er litt i tvil om jeg tør selv!
Ok så hvis den er moderat så tar du sjangsen og reiser??
Ok! Tror jeg også bare må forholde meg rolig og se ann situasjonen fremover! Vil helst ikke skuffe min datter som gleder seg sååå til Tyrkia turJeg skal ikke reise før på sensommeren, så dersom det ikke har vært noen utbrudd til da så reiser jeg nok
Søk opp Zika virus i Spania. Hvor i landet skal dere?Skal til Spania om to uker i dag.. Visste ikke at det var fare for zika virus der? Noen som har funnet artikler på dette?
Kjente at jeg ble beroliget av innlegget ditt. TakkI Februar i år var det TRE kjente tilfeller av Zikavirus i Europa, den ene i Spania og de to andre i Irland. Alle tre ble smittet etter at de hadde vært på reise i sør-amerika. I Spania er det nesten 50 millioner innbyggere. Ja, jeg vet at "bølgen" skal treffe nå sent på våren/sommeren, og at risikoen er moderat i f.eks Spania - men den moderate risikoen er dersom helsevesenet i landet ikke tar noen forholdsregler.
Jeg reiser til Spania om litt over 2 uker og skal være der i 3 uker til sammen med datteren min. Jeg kommer til å kjøpe med meg myggspray, og unngå å sitte ute sent på kveldene. Med unntak av det har jeg tenkt å nyte ferien min til det fulle, jeg GLEDER meg til sol og varme!
Selvfølgelig skal man være føre var, og jeg hadde IKKE dratt på ferie til Latin-Amerika, men det nytter ikke å bli hysterisk heller.