Syden i påsken ?

lykkeligmamma1

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Er det farlig for meg og dra til syden i påsken ? Vet ikke hvor langt på vei jeg er da helt sikkert, har UL på tirsdag, men mellom 13 og 14 uker vil jeg tro. Har vel termin slutten av juni el starten på Juli.Og er vel rundt 27 uker da.. Føler det er litt sent ?  Og hvis det er for sent, når er senest jeg kan reise? Reiiisefeber!! :-)

Vi skal til Lanzarote i påsken.
Da er jeg 29 uker.
Håper jeg får lov av legen å dra.

Undersøk med reisebyrået og/eller flyselskapet.. Det gjorde jeg i allefall =) Og jeg reiser om 18 dager til Tenerife =)

Tror dette varierer noe fra det ene flyselskapet til det andre...Men har man ikke rundet 30 uker skulle vel det være en akseptabel grense for de fleste selskapene tror jeg? Eneste grunnen til at de ikke ønsker å ha høygravide på fly er jo i fall fødsel starter..

Vi reiser til Egypt i Mars,GLEDER MEG!!!
Står at man ikke skal fly etter uke 34,så da er du nok innenfor den trygge grensen ;)

De fleste flyselskap krever legeattest etter uke 28, men er du frisk og rask skulle det ikke by på problemer :)

Okei, tusen takk for svar :-D får håpe jeg holder meg frisk til å dra :D

Så lenge du ikke har hatt noen komplikasjoner i svangerskapet, og ikke har født for tidlig før går det sikkert bra:) Bare husk legeattest som sier hvor langt du er på vei, og at alt har vært bra. (På engelsk). 

Vi skal ut på tur nå i Januar, gleeeeeeder oss!

Vi satser også på tur i påsken, men venter litt med å bestille for vil se an formen litt først...

Back
Topp