Syden i år?

Una84

Glad i forumet
Noen som skal til syden i år med bebisene? Hvor skal dere i såfall? :) Har egentlig tenkt at det blir for mye styr å ta henne med til syden akkurat i den alderen hun er i nå, men har så fryktelig lyst! :D

Vi var til Cran Canaria rundt nyttår, og skal til Bulgaria i slutten av Juli...
Etter mine erfaringer er det bare kos å reise til syden i den alderen de er nå.... Vi reiste flittig med storesøster også... Aldri vert noe stress eller noe...

jaaaa...vi skal :) vi reiser til kreta på lørdag :) :)

Vi har vært i syden hvert år siden eldsten ble født-----null problem ;-)

Ikke i år, for da blir det storbyferie, men kanskje neste år. Jeg hadde ikke stusset over å reist til syden, altså, for det går stort sett fint.

me va i tyrkia sist uke. null stress. gjekk kjempe fint. va ein drøm og reise med barna. me koste oss masse. skulle bare vært litt lengre. 1 uke er litt lite :)

febissbebiss skrev:
jaaaa...vi skal :) vi reiser til kreta på lørdag :) :)

Åååååååå, heldiggris!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! emoticon :D Blei ikke akkurat mindre reisesyk av det dere skrev over her :P Det jeg tenkte på med stress er at hun kjeder seg så fort for tiden, skal jo rundt overalt :D Var greit i fjor for da var hun fornøyd med å bare ligge der :P

Jeg og Mina har vært i Spania 1 uke med familien min i slutten på april, hun elska varmen og stranda, maten...ja alt :) Er jo litt mere styr enn å reise uten barn, men jeg synes det var kjempekos :)

I juni blir det enda en ferie på oss, er invitert med av et kurdisk vennepar (de har en gutt som er like gammel som Mina) til hjembyen deres i Tyrkia, der blir vi i 3 uker. Blir kjempe spennende, for der får vi oppleve kulturen fra innsiden, vi skal være med på forlovelses fest hos broren til venninnen min bl.a. 

Gleder meg stort. Jeg er alenemor, men ser ikke mørkt på å reise med henne :)

Jepp emoticon

Skal til Gran Canaria i september....usikker på hvordan det går....det gjenstår å se da min sønner veeelsig utålmodig og vi må sitte i ro i 6 timer.....men vi skal sammen med min svigerinne og hennes tre døtre som han digger da, litt lettere da.....

Det gledes!!!!!!!!!!!

jaa :D vi skal til spania i august! emoticon

Back
Topp