syden- hvor er det varmt i mars???

CamillaOgTyven

Betatt av forumet
fant jo billig tur til tyrkia, men det utgikk liksom litt når det er 15 grader der...
kanariøyene har gj.snitt på 21 på dagtid, kunne tenkt meg litt varmere..

tips anyone??

vi er 2 voksne og 3 barn, 1,2 og 4 år.

var i egypt på dykketur forrige uke med søsteren min. fin-fint det, men trur ikkje eg tør dra ungene dit når de dreper hverandre som fluer i cairo for tiden:P

virker på flere på facebook at det er ok på kanariøyene? ble litt nedstemt av gj.snitt temp, men er kanskje ikke så ille likevel?

noen steder dere anbefaler?

lykkeligmamman skrev:
virker på flere på facebook at det er ok på kanariøyene? ble litt nedstemt av gj.snitt temp, men er kanskje ikke så ille likevel?

noen steder dere anbefaler?

Det er varmest på Kanariøyene nå på denne tiden..
Har en tante og onkel som bor nå på vinteren på Tenerife...
De bader stort sett hver dag og soler seg :)
Var på Gran Canaria i førsten av mai en gang, da ble vi skikkelig solbrente og brune hehe... Badet hver dag, og svettet :)

Bor nå i Nord-Afrika (Tunisia), her er det iskaldt nå..:Fryser som søren....Sur vind og absolutt ingen turister som bader her nå ! Ikke før uti mars/april tror jeg kanskje..

Lykke til:)

Det er jo bare å ikke dra til Kairo det vel:P. Selv drar jeg til Hurghada på fredag. Meldt 25 grader hele uka;)

Det er vel ingen plass i det europeiske "syden" det er spesielt varmt i mars.. Da må du lenger, til kanariøyene eller egypt.. Eller enda lengre til asia eller karibien....

Amicitias skrev:
Det er jo bare å ikke dra til Kairo det vel:P. Selv drar jeg til Hurghada på fredag. Meldt 25 grader hele uka;)

jeg var i Hurghade forrige uke på dykketur med søsteren min;)
flyplass-streik når vi skulle hjem, så vi ble forsinket og rakk ikke neste fly til hjembyen vår. 1 natt på hotell og to nye dyre billetter. grrrrr!
 helt ok temp nå, vi var jo mer under vann enn over. men ikke forvent deg noe supersommer der nå altså;)
det er den kaldeste vinteren i egypt på lenge, de innfødte gikk med boblejakker og skjerf mellom dykkene:P
(vi gikk i shorts altså)

Dubai, der er det alltid varmt. Blir ikke chartertur da, men det er ikke då dyrt å fly og det er masse ulike hoteller der og standarden er då høy at selv 3 stjerners hotell er veldig bra.

Back
Topp