Syden ferie

Jeg drar 4jan til Gran Canaria! Lurer på om jeg burde kjøpe meg støtte strømper til flyturen? En del mat man skal holde seg unna også vet jeg: bløte oster, rått kjøtt, melk,yoghurt, salat, noe mer du vet om?

Bør vere forsiktig med is og. God tur :)

Unngå isbiter i drikke for det er mest sannsynlig laget av vann rett fra springen, be om godt stekt kjøtt og forhør deg om at salaten er vasket, og unngå spekemat og bløte oster,

Ja, støttestrømper greit å ha på flyturen :)

Vi skal fly til sørøst Asia i slutten av januar. Kommer tilbake i det jeg går inn i uke 21. Jeg skal kjøpe støttestrømper. Det er lurt å gå litt i flyet - jeg har hørt ca hver time. Rikelig inntak av vann er generelt viktig.

Var nettopp 3 uker på Gran Canaria. Ta vanlige forholdsregler og bruk sunn fornuft mener jeg! Jeg spiste ferdig oppskjært frukt og grønnsaker på hotellet. Bodde på 5 stjerners hotell - anså det som like trygt som i norge. Holdt meg unna salat når vi var ute og spiste. Koste meg med is hver dag :-)

Dette med at man ikke skal ha isbiter er forresten ikke tilfelle lenger. Nå får alle restauranter og barer levert is, de lager ikke selv. Du kan evt spørre når du bestiller. Så kos deg med deilig og kald drikke med god samvittighet ;-)

Husk å drikke nok!

Jeg drar 4jan til Gran Canaria! Lurer på om jeg burde kjøpe meg støtte strømper til flyturen? En del mat man skal holde seg unna også vet jeg: bløte oster, rått kjøtt, melk,yoghurt, salat, noe mer du vet om?
Sniker fra juli.. Skal også til GC noen dager senere :) Hvor skal dere være? :)

Back
Topp