Tre muskuterer
Lykkelig!
Hva ville dere valgt om dere var oss:
Rhodos Syden 1 uke
eller
Lalandia + legoland + løveparken 6 netter ?
Info:
- Vi er familie på 5 ( 3 barn 7, 2 og 1 år på dette tidspunktet)
- Liker strandliv, fornøyelsesparker og sol (men ikke glad i at det er alt for varmt, for mye folk osv)
- Mannen min hater å fly (men gjør det for å glede familien når han må)
- Den største ELSKER vannland, den mellomste ELSKER dyr
Hva ville du valgt om du var oss og hvorfor?
Ps. Hvorfor akkurat disse stedene: vi har allerede bestilt billetter til syden men angrer ofte fordi livet er så slitsomt med 3 stk og kun 16 mnd mellom de to minste. Redd for sydenturen, varmen, løping rundt bassengkantene, for varm sand til å leke i osv. Men sønnen min på 7 vet vi skal til syden og hans eneste ønske dersom vi abvestiller er lalandia med legoland (han har aldri vært i Danmark) så da tenker vi det blir plaster på såret for å ikke dra til syden.
Rhodos Syden 1 uke
eller
Lalandia + legoland + løveparken 6 netter ?
Info:
- Vi er familie på 5 ( 3 barn 7, 2 og 1 år på dette tidspunktet)
- Liker strandliv, fornøyelsesparker og sol (men ikke glad i at det er alt for varmt, for mye folk osv)
- Mannen min hater å fly (men gjør det for å glede familien når han må)
- Den største ELSKER vannland, den mellomste ELSKER dyr
Hva ville du valgt om du var oss og hvorfor?
Ps. Hvorfor akkurat disse stedene: vi har allerede bestilt billetter til syden men angrer ofte fordi livet er så slitsomt med 3 stk og kun 16 mnd mellom de to minste. Redd for sydenturen, varmen, løping rundt bassengkantene, for varm sand til å leke i osv. Men sønnen min på 7 vet vi skal til syden og hans eneste ønske dersom vi abvestiller er lalandia med legoland (han har aldri vært i Danmark) så da tenker vi det blir plaster på såret for å ikke dra til syden.