"Syden": Det BESTE stedet du har vært?

mamma_møø

Glad i forumet
Jah, hva er det aller beste stedet du har vært i det "store landet Syden"?

Hvorfor?

Reiste du charter eller ikke?

På Hvar i Kroatia:cool:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Skiathos

Med barn er det beste stedet Mythos Beach på Rhodos. Fantastisk med små barn, super all inclusive, oversiktlig, rent og moderne anlegg. Helt topp! Med litt større barn, eller bare voksne, foretrekker jeg å skygge unna charter. Mine favoritt sydenbyer (ikke å forveksle med storbyferiefavoritter) er Las Palmas de Gran Canaria og Palma de Mallorca.

Det må være i sharm el sheik.
Bodde da allerede i egypt og tok buss dit, ellers så har jeg reist mye med charter og holdt meg så langt unna nordmenn som mulig :-)

Jeg har vært en gang i Syden, det var i Hersonissos på Kreta. Gidder ikke reise dit igjen... Det var charter ja. Hotellet var veldig fint da, Albatross Spa Hotel.

Me tanke på fine og brae hotell er dey absolutt sharm el sheik, der er det mange spennende utflukter(kanskje ikke alle er like trygge nå) og vi hat vært der to ganger (ulike hotell) og begge vat bra. Men ikke regn me bra shopping eller bra partyliv da... eller likte jeg meg veldk godt både på tenerife og mallorca, tyrkia liker jeg ikke (skittland på mange punkt) og kreta var kjedelig...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Den italienske riviera..:) ikke charter..

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

er veldig fornøyd med Kreta.
har reist både charter og på egenhånd.

Kremer i Tyrkia. Både med og uten charter.

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Har kun vært et sted i syden og det var på Tenerife på Playa di las Americas, var kjempe fint der :)

Har vært i Kroatia-Dubrovnik, Spania-Costa del sol, Portugal-Algarve kysten, Hellas- Kreta (Chania og Platanias), Tyrkia (Marmaris og Side) og Kypros-Ayia Napa.. Altså jeg vil si alle steder har sine positive og negative sider!!!! Hehe..:-) syden er syden. Mye det samme. Kanskje utenom Kroatia. Vi har lyst til å reise tilbake igjen på hotellet på Kypros.(Callisto Village) hvis ikke må jeg si at det er Hellas som er mitt hjerte nærmest.. Hehe..:-) også har vi lyst å reise til Mallorca engang..:-)

Jeg synes puerto rico var desidert koseligst:-) men nå dro jeg utenfor norsk sesong da, og da var det mye roligere, og man følte seg litt mer for seg selv. Jeg reiste med charter.

Vet ikke om det regnes som Syden men jeg elsker Frankrike. spesielt Côte de Azur <3

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Med barn : ikke charter San Remo på den Italienske riviera. Super strand for barn.
Med partner : Ikke charter Ibiza. Noe for enhver smak. Ikke bare party, kommer også til å ta med barna dit når minste er 4-5 år. Nydelig øy :)

Verste sted: Alanya Tyrkia. Charter. Alt for mye skandinaver og innpåslitne Tyrkiske selgere og kelnere som egentlig bor i norge :mad:

På "mobben"

Trivdes også på ibiza, men vi var der vel og merke uten barn :) Men opplevde ikke at festinga var i overkant jeg heller, kan helt fint unngå det i stor grad :)

Har ikke vert så mange steder. Synes kreta og Romania var fint men til Side i Tyrkia reiser jeg ikke igjen!! Trengte ikke kunne engelsk engang bare skandinaver og innpåslitne tyrkere. No thanks! Ikke var det noe spes fint der heller!

Vært på chania Kreta, grand canaria og lanzarote med charter uten barn. Helt greit, men liker ikke Spanjoler. Grekerne er mer avslappet og chania var en koselig by. Men Thailand er best (bortsett fra lang reise). Hyggelige blide folk som ikke er innpåslitne. Paradis-øyer :) var der med barn, ikke charter. Minuset med phuket nå de siste par årene er veldig mange russere. Thaiene liker de ikke som turister og mange ødelegger for thailendernes butikker ol med å kjøpe opp og bygge restauranter og hoteller som er veldig "sydenaktig". Sist vi var der var mange av de små koselige Thai-shappene borte

Sharm el sheik i Egypt pga plassen og undervannslivet er nydelig, og Spania pga mye å se, vennlige folk og nydelig språk :D

Back
Topp