Syden, baby, vogn :)

*lykkeligst*

Forumet er livet
Har ei lita ei som er 3 mnd når vi skal til syden. Må jo ha med vogn, men er ikke heeelt lysten på å ta med den store Simovogna. Den er jo så stor og tung. Har ei Carena Easy, men den skal vel ikke brukes før ungen er 6 mnd. Men finnes det ikke en softbag man kan ha oppi? Funker dette da på hun på 3 mnd? [:)]

Om du kan legge ryggen helt ned, så går det nok greit. Har ingen erfarigner selv. Vi skal ha med en shoppingtrille til vår 2 åring når vi skal til syden i sommer, men han er jo en del eldre. Hadde ikke tatt med en stor og dyr vogn i alle fall, for det er utrolig kjipt om den blir ødelagt på flyet.

Får jo lagt ned ryggen, og med en softbag ser jeg for meg at det går bra, men har jo ikke prøvd... Noen andre som har testa det? [:)]

ORIGINAL: *lykkeligst*

Får jo lagt ned ryggen, og med en softbag ser jeg for meg at det går bra, men har jo ikke prøvd... Noen andre som har testa det? [:)]

Carena selger en liten softbag som sikkert kan brukes oppi, ikke er den dyr heller [:)]

ORIGINAL: FrøkenFryken

ORIGINAL: *lykkeligst*

Carena selger en liten softbag som sikkert kan brukes oppi, ikke er den dyr heller [:)]

Men er det bra nok for ei på 3 mnd? [:)] Kjenner jeg er litt ny på dette med sydentur med en så liten baby [:D]

Vi hadde med en carena easy + bæreslynge med uv-filter da vi var i syden da minstemor var 4 mnd. Hun sov stort sett i bæreslynga, men hadde også et par dupper i carenaen. Så lenge ryggen er helt ned, så går det helt fint! [:)]

Back
Topp