Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du lyst til å dele oppskrift?Hannahnas skrev:
Juice skrev:
Bare google "hvordan sy slyngevugge", så finner du en enkel og grei oppskrift :-)
Tror de fleste klarer å sy den..som sagt, jeg har aldri sydd noe før!
Jeg brukte et tøystykke som var litt bredere enn det som stod i oppskriften, men fungerte fint det (var 150cm istedet for 140cm)..men da kan vel mini bruke den til han blir større, så sant han ikke begynner å krype ut å falle å slå seg:-P
Hannahnas skrev:
Juice skrev:
Bare google "hvordan sy slyngevugge", så finner du en enkel og grei oppskrift :-)
Tror de fleste klarer å sy den..som sagt, jeg har aldri sydd noe før!
Jeg brukte et tøystykke som var litt bredere enn det som stod i oppskriften, men fungerte fint det (var 150cm istedet for 140cm)..men da kan vel mini bruke den til han blir større, så sant han ikke begynner å krype ut å falle å slå seg:-P
Ok, takk ;)
Har lyst til å prøve å sy en sånn! Har ikke sydd så voldsomt mye i mitt liv jeg heller, men nå har jeg endelig fått meg symaskin! Så et sted må man jo begynne;) Tenker at minsten vår mest sannsynlig vil være litt stor for å ligge i sånn vugge nå, men han må jo få seg noen søsken etterhvert:)
Nei, så stilig!! Så flink du er!rilo skrev:
Hvor mange kilo går en slik vugge til? Har en plugg på sikkert 8 kilo nå, så kjipt om han ikkje kunne brukt den mer enn et par uker om man skulle lage slik en selv;)