Sydamen Gollemor..

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Heh..

Jeg syr kanskje en eller to ganger i året. Enten er det gardiner eller så er det som nå- et kostyme til guttungens karneval i barnehagen.

De fleste kjøper kostymer på lekebutikk, men jeg synes det er teit, så jeg skal lage selv.

Resultatet bruker å bli.. så som så. Men han elsker meg likevel!

Så nå skal jeg ut å handle stoff til et Brannmann Sam-kostyme. Bukse og hjelm har han, så det er bare jakken som må syes. Det bør gå bra :P Ikke sant?

Du må legge ut bilde av det når du er ferdig da ;) Flink du er.
 Her blir alt kjøpt i butikk :)

Joda.. det kan jeg gjøre :P
Litt spent, for jeg har ikke noe godt mønster.. Må ta det litt på frihånd.

Hadde jeg ikke vært hjemme og med relativt god tid, hadde jeg nok kjøpt kostyme jeg også..

Så morsomt da! Syr litt selv, men da etter mønster.. Legg gjerne ut bilde av kostymet når det blir ferdig!

Å, jeg blir så imponert over dere som syr og ordner slikt selv!! Du må selvfølgelig legge ut bilde når du er ferdig!! Her kommer nok alt slikt til å bli kjøpt ferdigsydd i butikken. Jeg fikk faktisk symaskin av mannen min i julegave, men jeg har ikke større ambisjoner enn å prøve å legge opp gardinene. Må bare tørre å prøve

Så bra! Hjemmelaga er gøy:) Helt til ungene blir så store at det bare er kjøpt som gjelder.. Jeg vil også gjerne se bilder!

Back
Topp