Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker du på forlengerbord? Sånn til å koble på maskinen for å få større arbeidsflate?Noen som vet om det finnes sybrett til Husqvarna Emerald 166?![]()
JaTenker du på forlengerbord? Sånn til å koble på maskinen for å få større arbeidsflate?
Mener du emerald 116? Kan ikke finne 166... Og dessverre ser det ikke ut til at det finnes... :-( jeg sjekkes Husqvarna viking sine hjemmesider og ebay for sikkerhetsskyld... Ifall produktet har gått ut og noen selger brukt..... :-(
Mener 116 jaMener du emerald 116? Kan ikke finne 166... Og dessverre ser det ikke ut til at det finnes... :-( jeg sjekkes Husqvarna viking sine hjemmesider og ebay for sikkerhetsskyld... Ifall produktet har gått ut og noen selger brukt..... :-(
Dessverre ser det dårlig ut... :-( Husqvarna har en tendens til å ikke ha så mye utstyr til de rimeligere maskinene, sånn at man MÅ kjøpe en dyrere hvis man skal utvikle seg... Ganske kjipt... Tru meg, jeg har gått i den fella der i årevis! Og det blir fort vannvittig dyrt... Jeg sitter nå med min 4. broderimaskin, og 3. Dataprogrampakke... Men nå får det være bra nok det jeg har! ;-)Mener 116 jaHar lett og lett.. men finner heller ikke til emerald 116..
skikkelig surt om det viser seg at det ikke fins
![]()
Dessverre ser det dårlig ut... :-( Husqvarna har en tendens til å ikke ha så mye utstyr til de rimeligere maskinene, sånn at man MÅ kjøpe en dyrere hvis man skal utvikle seg... Ganske kjipt... Tru meg, jeg har gått i den fella der i årevis! Og det blir fort vannvittig dyrt... Jeg sitter nå med min 4. broderimaskin, og 3. Dataprogrampakke... Men nå får det være bra nok det jeg har! ;-)
Du har ikke noen som er flinke til å snekre som kunne prøvd å lage et brett til deg? Så kunne du pusset det glatt og malt med blank maling.... :-/
Kanskje du kunne skjære til en isoporplate?Fillern altså... :/ er ikke krise, men hadde vært utrolig kjekt å hatt et sånt!
Neei, ingen som er flink med sånn småsnekring :/
Hmm.. usikker på hvordan jeg skulle gjort detKanskje du kunne skjære til en isoporplate?
Lag en mal av papir først. Kanskje du kan bruke byggisopor?.... Så kle inn med stoff...?Hmm.. usikker på hvordan jeg skulle gjort det![]()
God tanke. Men kjenner jeg mye heller bare ville kunne kjøpe et såntLag en mal av papir først. Kanskje du kan bruke byggisopor?.... Så kle inn med stoff...?bare en tanke... ;-)