Sy vognpose?

phuongd

Betatt av forumet
Hei Dere...

Lurer på om dere har kjøpt/sydd vognpose? Har inderlig lyst å sy en selv og har sett på mange oppskrifter. Venter bare på ny maskin i hus før prosjektet kan starte.

Noen av dere som har risarosa sin? erfaring med den? pga prisen vil jeg sy noe lignende.. prøver å google for å se om noen har prøvd seg på den før men finner ikke mye der.

hva syns dere?

Jeg og hadde lyst til å sy noe selv, men syferdighetene er derimot noe dårlige. Godt en har mor med sykunnskapene i orden. Vi holder på å sy kjørepose nå! Gøy å sette sitt eget preg på noe. Senere, på vårparten, kan den brukes i vogn :)

Har og lyst til å sy noe l lignende krisa rosa...men er på jakt etter ett stort strukket teppe i flettemønster....noen som vet hvor de kan ha det uten at d er for dyrt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg fikk kjøpt et fra Kid da det var til salgs noen uker siden. Har sett Nille har er stort et til 300kr... Har ikke fått tatt mål, men mener det skal holde.. Så kjøper du evt. Dyne du vil ha inni. Jeg skal kjøpe en vanlig grei fiberdyne, om vinter legger jeg et ullteppe inni... Har forsker dette lenge og sist jeg sydde noe var i ungdomsskole.. Men har stor tro og skal sette tålmodighet til å klare det! Kan legge opp bilder og slik senere når jeg har fullført den! Først nå venter jeg på maskinen min! Så er det ut og kjøpe diverse småting og starte prosjektet

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp