Sy vognpose selv?

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Er det noen av dere som har sydd vognpose selv? :happy:
Hva brukte du som fyll til posen, og hvilket stoff brukte du? Legg gjerne ved bilder :)

Selv har jeg veldig lyst til å prøve meg på noe som denne, bare i brune nyanser :)

1791869-8-1393151931621.jpg

Er det noen av dere som har sydd vognpose selv? :happy:
Hva brukte du som fyll til posen, og hvilket stoff brukte du? Legg gjerne ved bilder :)

Selv har jeg veldig lyst til å prøve meg på noe som denne, bare i brune nyanser :)

1791869-8-1393151931621.jpg
Åååå som jeg misunner deg om du klarer det :) Den var jo lekker ;)

Åååå som jeg misunner deg om du klarer det :) Den var jo lekker ;)

Jeg skal virkelig gjøre et skikkelig forsøk, men om ikke jeg klarer det, er derimot mamma er racer innen alt av håndarbeid, så regner med det blir en smal sak for henne :happy: Har allerede bestilt babynest fra henne :D

Sydde ett for 2 år siden :) Brukte en middels varm dyne inni og poplin som ytterstoff. Hadde flanell som innerstoff. Glidelås på begge sider og glidelås midt i trekket for å bytte/vaske dyna :)

Hadde fleece inni og et uglestoff i bomull utenpå. Sommerdyne inni. Dette var bare en overgangs/sommerpose. Er dårlig på bilder, men jeg fant en steg for steg beskrivelse på en blogg så t.o.m glidelås gikk som en lek:)

Sydde ett for 2 år siden :) Brukte en middels varm dyne inni og poplin som ytterstoff. Hadde flanell som innerstoff. Glidelås på begge sider og glidelås midt i trekket for å bytte/vaske dyna :)

Hadde fleece inni og et uglestoff i bomull utenpå. Sommerdyne inni. Dette var bare en overgangs/sommerpose. Er dårlig på bilder, men jeg fant en steg for steg beskrivelse på en blogg så t.o.m glidelås gikk som en lek:)

Bestilte dere stoff på nett, eller var dere innom butikk? :)

Jeg kan ikke forstå det finnes bedre utvalg noe sted, de har jo "alt"... Jeg handlet på en av butikkene, ikke nett. Ellers får du spørre om de kan skaffe det du ønsker. :)

Vet mamma får katalogene deres, skal ta en tur dit og se om hun kan hjelpe meg :happy:

Back
Topp