sy vognpose, hva er finest av..

Undomiel

Forumet er livet
Smånissene 2022
Sort trekk ytterst med mønstret stoff inni? Eller mønstret utpå med sort inni? Hva synes dere? Litt vimseguri når det kommer til avgjørelser, så nbelt med synspunkter:) :banghead:

Har kjøpt stoff og hadde egentlig tenkt å ha svart ytterst, men så synes jeg det mønstrete stoffet var så fint og, så ble skikkelig usikker!

får ikke til å laste opp bilde, får bare beskjed om at filen er for stor.. Men det mønstra stoffet har i hveryfall en grunnfarge med no sånt grå-beige aktig, med sorte og hvite blomster på:) Kjempefint!

Jeg foretrekker ensfarget utenfor og mønstret inni..
Detter min:
standalone
standalone

Skjønner det er vanskelig.... Åssen pose skal du sy ;)

Sy den sånn at den kan vrenges? Praktisk hvis man vil ha litt variasjon, eller hvis det kommer en flekk når du er ute :)

Det er veldig ofte rett og vrang side på stoff da.. eller mener du hele posen?
Ja, det er det, men hvis innsiden av posen er mønstrete og utsiden sort, og man vrenger den, så blir det omvendt. Tenkte ikke å vrenge stoffet, men hele posen.

Ja, det er det, men hvis innsiden av posen er mønstrete og utsiden sort, og man vrenger den, så blir det omvendt. Tenkte ikke å vrenge stoffet, men hele posen.
var det jeg jeg lurte på ;)
Det er jo en mulighet det også hvis du bruker samme type stoff på begge sider.
Min pose f.eks har ullfrote på utsiden og polarfleece inni.. Så da tror jeg det ville sett litt rart ut å vrenge den :P

Sort utside hadde nok jeg valgt også :-)

Det hørtes lurt ut med vrenging:) men da må jeg finne en annen oppskrift enn den jeg hadde tenkt å bruke. Eller kanskje bare droppe hele den overlappingsgreia der dyna skal inn og heller sy borrelås nederst? Da kan man jo bruke den begge veier:)

Eller har dere andre måter?

Det hørtes lurt ut med vrenging:) men da må jeg finne en annen oppskrift enn den jeg hadde tenkt å bruke. Eller kanskje bare droppe hele den overlappingsgreia der dyna skal inn og heller sy borrelås nederst? Da kan man jo bruke den begge veier:)

Eller har dere andre måter?

Hvor har du funnet oppskrift?? ;)

Kommer an på fargen på vogna. Er vogna ensfarget svart tåler den nok fint en møstrete pose :)

Ville nok hatt ensfarget utenpå og mønster inni :) Kanskje jeg må sy meg en sånn selv...

Back
Topp