Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal sy babynest, dynetrekk, siklesmikker og litt mer klærHar du andre sy planer?
Jeg tenker å sy babynest, ammepute, dynetrekk og bukser slik som du viser!
Vis vedlegget 138176
Her er lillingen sitt første dynetrekk til vogndynen! Beige med stjerner![]()
Skal sy babynest, dynetrekk, siklesmikker og litt mer klærstartet tråden for å få litt inspirasjon. det var kjempefint trekk! Er et sånt pyntetrekk jeg også vil sy.
Så flink du er! Syr du etter oppskrift? Vil veldig gjerne prøve meg på noe sparkebukseaktig selvSydd bukse i flanell te jenta i magenstr 0-2 mnd
![]()
Syr etter oppskrift, ett mønster fra Minikrea.. Bare å søke på nettet etter oppskrifterSå flink du er! Syr du etter oppskrift? Vil veldig gjerne prøve meg på noe sparkebukseaktig selv![]()
Lagde denne i går jeg, superenkelt! Tror jeg lager noen sånne til venninnene som også venter babyer!Siden vi har en strikke/hekle- tråd, tenkte jeg vi også kunne ha en sytråd
Her er gårsdagens produksjon: Vis vedlegget 138132

Hvordan har du sydd den? Ser du ikke har søm I rumpa. Var kjempefinLagde denne i går jeg, superenkelt! Tror jeg lager noen sånne til venninnene som også venter babyer! Vis vedlegget 140254