Sy-, strikke- og hekletråd

Går treigt med strikkinga om dagen, men i kveld ble jeg endelig ferdig med denne :D Må si reven var a pain in the *** å strikke, men syntes den ble veldig søt da :)

96456febf1c9c02ecef5fa33285cbaab
Den var superskjønn:happy:
 
Ja det vet jeg. har av og til valgt å strikke frem og tilbake i plagg med mye mønster, istedenfor rundt for å slippe å klippe til ermehullsåpninger feks -har som regel angra! :D baklengs mønster med to farger er et herk :p
Haha, been there, done that :p
 
Kjempefin! Hvilken oppskrift har du brukt? Om jeg kan spørre :)
Det er en oppskrift fra Dale garn som ligger ute gratis på nettsidene :) Katalogen heter Baby 0-36 mnd og har bilde av ei jente i lilla prinsessekjole og krone på seg på forsiden. Inni der finner du oppskriften på dressen. Jeg har strikka reven kun etter mønsterrapporten og ikke sett på framgangsmåten som er beskrevet, men det gjør du jo som du vil med :)
 
Det er en oppskrift fra Dale garn som ligger ute gratis på nettsidene :) Katalogen heter Baby 0-36 mnd og har bilde av ei jente i lilla prinsessekjole og krone på seg på forsiden. Inni der finner du oppskriften på dressen. Jeg har strikka reven kun etter mønsterrapporten og ikke sett på framgangsmåten som er beskrevet, men det gjør du jo som du vil med :)
Takk! Den var jo bare nydelig :)
 
Syntes jeg også :D Elsker at det er knapper i raglanfellinga. Litt anderledes enn vanlige knappestolper nedover langs forsiden :) Har du strikka mye før?
Strikker veldig periodevis :p hadde et opphold på noen år etter å ha brukt megalang tid på Islender til kjæreste som rakk å bli eks før den ble ferdig :p klassiker..
Men strikkelysten kom tilbake under prøvinga nå :)
 
Strikker veldig periodevis :p hadde et opphold på noen år etter å ha brukt megalang tid på Islender til kjæreste som rakk å bli eks før den ble ferdig :p klassiker..
Men strikkelysten kom tilbake under prøvinga nå :)
Haha, uff, det er jo litt kjedelig å ha brukt så mye tid på en sånn ting uten at du fikk gitt den :p Da skjønner jeg lysta forsvinner. Men ingenting som baby for å pirre strikkelysta igjen :)
 
Haha, uff, det er jo litt kjedelig å ha brukt så mye tid på en sånn ting uten at du fikk gitt den :p Da skjønner jeg lysta forsvinner. Men ingenting som baby for å pirre strikkelysta igjen :)
Går fint, for jeg bruker den selv ^^ god og varm! Jeg har så mye strikkeplaner nå, men får ta en ting av gangen så noe blir fullført :p
 
Går fint, for jeg bruker den selv ^^ god og varm! Jeg har så mye strikkeplaner nå, men får ta en ting av gangen så noe blir fullført :p
Hørtes deilig ut med sånn genser :D Også greit å ta ett og ett prosjekt av gangen. Jeg har en tendens til å ha to-tre stk liggende samtidig :p
 
Får vise fram litt av det jeg har strikka også her inne da ;) Fikk skikkelig strikkelyst når jeg ble gravid, elsker å strikke babyklær, så har produsert en del :p
Skjermbilde 2016-11-02 kl. 14.22.12.png




Skjermbilde 2016-11-02 kl. 14.22.27.png



Skjermbilde 2016-11-02 kl. 14.23.05.png




Skjermbilde 2016-11-02 kl. 14.22.43.png
 
Back
Topp