Vis vedlegget 202601
Mangler endelig bare jakken, strikket luen og vottene for flere måneder siden og i dag ble endelig romperen klar også![]()
Så utrolig søt romper, og ikke minst nydelig farge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 202601
Mangler endelig bare jakken, strikket luen og vottene for flere måneder siden og i dag ble endelig romperen klar også![]()
TakkSå utrolig søt romper, og ikke minst nydelig farge.
Så nydelig!![]()
Jakke og bukse er ferdig, mangler lue, votter og sokker. Ikke dårlig oppe i alt flyttestyret
Fargen er plomme og lysegul.
Vi har også fått dette settet bare med lys bukse, lue og votter og med grå jakke til. Syns det er sååå fint!![]()
Jakke og bukse er ferdig, mangler lue, votter og sokker. Ikke dårlig oppe i alt flyttestyret
Fargen er plomme og lysegul.
Den var kjempesøtGår treigt med strikkinga om dagen, men i kveld ble jeg endelig ferdig med denneMå si reven var a pain in the *** å strikke, men syntes den ble veldig søt da
![]()
![]()
TakkDen var kjempesøt![]()
Den var skikkelig tøff!!!Går treigt med strikkinga om dagen, men i kveld ble jeg endelig ferdig med denneMå si reven var a pain in the *** å strikke, men syntes den ble veldig søt da
![]()
![]()
KjempefinGår treigt med strikkinga om dagen, men i kveld ble jeg endelig ferdig med denneMå si reven var a pain in the *** å strikke, men syntes den ble veldig søt da
![]()
![]()
Så utrolig kul den var!Går treigt med strikkinga om dagen, men i kveld ble jeg endelig ferdig med denneMå si reven var a pain in the *** å strikke, men syntes den ble veldig søt da
![]()
![]()
Den var skikkelig tøff!!!![]()
Kjempefin![]()
Så utrolig kul den var!![]()
Så kulGår treigt med strikkinga om dagen, men i kveld ble jeg endelig ferdig med denneMå si reven var a pain in the *** å strikke, men syntes den ble veldig søt da
![]()
Huff, nei, jeg orker ikke dra med meg så mange tråder rundt og rundtSå kulmen hvordan strikker du når mønsteret er kun på forsiden? må du ta med den brune tråden rundt hele tiden??
Hørtes litt enklere ut ja! tenkte ikke over at det gikk anHuff, nei, jeg orker ikke dra med meg så mange tråder rundt og rundtJeg strikka dressen ferdig og så strikka jeg reven og sydde på
Latmannsløsningen
![]()
Det går så fint såHørtes litt enklere ut ja! tenkte ikke over at det gikk an![]()
Ja det vet jeg. har av og til valgt å strikke frem og tilbake i plagg med mye mønster, istedenfor rundt for å slippe å klippe til ermehullsåpninger feks -har som regel angra!Det går så fint såKan være litt innvikla å strikke mønster når man må strikke både på vranga og retta og ikke kan strikke rundt og rundt, men med tunga rett i munn så går det bra
![]()