Sy sengehimmel

BabyBelle

Glad i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Snøfnuggene 2025 ❄️
image.jpg Jeg skal sy en sengehimmel til vugga, men trenger litt hjelp til hvordan jeg skal sy den i toppen.

det er jo en stang som går oppover fra vugga, så en vannrett stang som går 30 cm ut og over vugga som himmelen skal henge på.

Jeg er usikker på om jeg bare skal sy den sammen i toppen, rynke den og henge den løst over, eller om jeg skal lage en kanal som jeg skal tre himmelen på stange. Problemet med sistnevnte er at da må kanalen være ganske romslig da stanga som stikker opp fra vugga går et par cm opp over den vannrette stanga som stikker ut.

Er det noen som har bilde av hvordan himlene deres fungerer? Kan det bare henge løst over?

evnt andre løsninger?

Jeg tror jeg hadde sydd en kanal som du skriver, og rynket den. Hvis du går for å bare sy og rynke toppen ville jeg sydd på noen snører sånn at den kan knytes fast:D

Jeg tror jeg hadde sydd en kanal som du skriver, og rynket den. Hvis du går for å bare sy og rynke toppen ville jeg sydd på noen snører sånn at den kan knytes fast:D
Ja, jeg har rynket den sammen i toppen. Venter til vugge er montert og ferdig malt, så skal jeg prøve på og prøve litt ut hvordan jeg skal feste den. Deg er faktisk den gamle vugga som jeg selv sov i når jeg var baby ❤️ Og som min tiårige datter brukte. Nå fortjente den et nytt strøk maling, og himmelen har blitt borte i flyttekaos.

Ja, jeg har rynket den sammen i toppen. Venter til vugge er montert og ferdig malt, så skal jeg prøve på og prøve litt ut hvordan jeg skal feste den. Deg er faktisk den gamle vugga som jeg selv sov i når jeg var baby ❤️ Og som min tiårige datter brukte. Nå fortjente den et nytt strøk maling, og himmelen har blitt borte i flyttekaos.
Så stas! :love7

Back
Topp