Sy leketeppe

Anjalef

Gift med forumet
Jeg skal sy leketeppe, og bare lurer på hvilke typer stoffer man bør bruke?

Ingen som kan hjelpe meg?

Jeg sydde et leketeppe av bomullsstoff fra ikea for halvannet år siden. Grønt med hvite flodhester på en side, og rød med hvite flodhester på den andre siden. Billigdyna fra ikea inni. Men hadde sikekrt vært like greit, om ikke lettere med platevatt.

Tenkte å bruke platevatt, noen som vet hvor jeg får tak i det? Skal begynne å sy i morgen kveld eller torsdag, og tenkte å handle inn i morgen.

Platevatt bør de ha samme stedet du handler stoff, om det er en butikk med sysaker da! :o) Feks stoff og stil er en butikk som har "alt"! (men desverre ikke altfor mange butikker, men nettbutikk da)

ORIGINAL: T o n e

Platevatt bør de ha samme stedet du handler stoff, om det er en butikk med sysaker da! :o) Feks stoff og stil er en butikk som har "alt"! (men desverre ikke altfor mange butikker, men nettbutikk da)

Har prøvd å bestille fra Stoff og Stil men får beskjed om at det er no feil.

Skal innom Husqvarna en dag denne uka, og regner med at dem har platevatt der?

Ikeadyna og platevatt er omtrent like tynt, så begge deler passer [;)]

Takk for svar, har en ikea dyne liggende, kan sikkert bruke den. Husker ikke om det er den te 25,- men trur det er det.

Kan jeg bruke senge tøy som trekk?
Så et fint senge tøy te barn te billig penge på kid denne uka.

jeg lagde et lappe leketeppe til å ha i grinda av div restestoffer [;)]

ORIGINAL: Anjalef

Takk for svar, har en ikea dyne liggende, kan sikkert bruke den. Husker ikke om det er den te 25,- men trur det er det.

Selvfølgelig kan du det [:D]

ORIGINAL: Jeanie is back!

ORIGINAL: Anjalef

Selvfølgelig kan du det [:D]

Takk, da gjør jeg det.

Jeg sydde et baby teppe til datteren min figurene husker jeg ikke hva soffet heter men det rundt figurene var av fleece. Var et kose teppe det da[:)]

ORIGINAL: AnneEmilie

Sydde et til en venninne, brukte vanlig 100% bomull, og et lag med velour inni for å gjøre det tykkere[:)]
er lapper foran og hvitt bakpå

Nydelig leketeppe.

Var no sånt jeg hadde i tankene (hvertfall sånn jeg har tegnet opp).

Da skal jeg gå te innkjøp senere i dag.

Back
Topp