sy kläder till babyen

nallepia

Elsker forumet
Junibarna 2019
Fant ikke igen tråden vi skapte for å sy till babyerne våre, men här kan vi väl lägga ut ting vi har lagd selv? :Heartpink

Har noen sydd till deres egna än? Jag sydde en dress i merinoull igår, men det må bli gave till ett vennepar som skal ha baby i December.. Vet ikke hvor stort behovet er for ull i juni?

E2AAEB64-95AA-4428-8000-78FBAA7D430F.jpeg

Heller ull som holder temperaturen enn bomull som blir kaldt når man svetter

Fant ikke igen tråden vi skapte for å sy till babyerne våre, men här kan vi väl lägga ut ting vi har lagd selv? :Heartpink

Har noen sydd till deres egna än? Jag sydde en dress i merinoull igår, men det må bli gave till ett vennepar som skal ha baby i December.. Vet ikke hvor stort behovet er for ull i juni?

Vis vedlegget 280306
Jeg kan dessverre ikke å sy, men må bare få sagt hvor nydelig og god den der ser ut. Heldige baby som får ha den på etterhvert :)

Har ikke begynt enda, men har fått tak i noen fine stoffer å sy av :joyful: Vet dog ikke hvordan man legger inn bilder her :facepalm:

Har ikke tid til å sy for tiden :( og jeg tenker jeg skal sjekke om det de noen som vokser i magen før det blir produksjon..

Back
Topp