Sy inn bunad

Boblefrua

Forumet er livet
Må få sydd inn bunaden min.
Noen som har gjort det og vet ca pris?

:)

Jeg har gjort det selv. Har orginal sømmen der uansett. Jeg låner mamma sin og må da ha orginal sømmen intakt i tilfelle hu vil ha den.

Jeg har gjort det selv. Har orginal sømmen der uansett. Jeg låner mamma sin og må da ha orginal sømmen intakt i tilfelle hu vil ha den.
Der er jeg ikke. Men skulle ønske ;)

Det var hos noen som spesialiserer seg på bunader. :) man kan sikkert få det billigere et annet sted.
Jeg vil helst at det skal være hos noen som spesialiserer seg på bunad. Syns ikke prisen du har gitt er så gale da.

Jeg vil helst at det skal være hos noen som spesialiserer seg på bunad. Syns ikke prisen du har gitt er så gale da.

Søstrene mine betalte faktisk mer hos en bunadsspesialist i en annen by (litt mindre by), så min pris er kanskje ikke så ille? Jeg var hos Norske bunader på Smestad og anbefaler de altså. :)

Noen syr inn sånt privat da. Onkelen til mannen sydde bunadene til sine døtre. Desverre mistet han flere fingre i en arbeidsulykke( alle fingrene på venstre e hånd er like lange som lillefingeren som ikke ble skadet), hvis ikke hadde han sydd i min bunad.

Back
Topp