Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er det 2 år siden, men fødte også for 2 uker siden. Ble rådet til å vente til jeg var ferdig med fødsler - noe jeg er nå, men har planer om å vente litt allikevel...Jepp. Jeg fikset på en skade 8 mnd etter fødsel.
Men var helt nødvendig da, så jeg hadde ikke noe valg.
Hvor lenge er det siden fødsel?
Ja greit å gjøre seg ferdig med barn når man kan.Nå er det 2 år siden, men fødte også for 2 uker siden. Ble rådet til å vente til jeg var ferdig med fødsler - noe jeg er nå, men har planer om å vente litt allikevel...Det er forsåvidt en kosmetisk skade, men føler det er greit å ordne det. Var det stort inngrep for deg?
Stemmer, vi har jo samme greia. Jeg spurte legen min for en stund siden, og hun sa det kunne være fort gjort på dagkirurgen. Tenker litt på at det blir vondt...Jeg har tenkt på det samme. Tok det opp med fastlegen for en stund siden når jeg var det i forbindelse med noe annet, men hun mente at det absolutt ikke var noe poeng i å fikse siden det kun var kosmetisk. Jeg syns det ser merkelig ut med en kjønnsleppe som er delt i to så vil gjerne fikse det![]()
![]()