Sy bleiepose

anjet

Forelsket i forumet
DSC_0273.JPG
Har så lyst til å prøve meg på dette, ser jo ikke så aaaltfor vanskelig ut? Har ikke mye sy-erfaring, sydd opp gardiner og lagd noen duker, ikke mer enn det. Men man lærer jo av å prøve? :) Fant en enkel oppskrift her :http://juneaakre.blogspot.no/2010/01/mnster-bleiepose.html
Bildet over her er også hentet fra denne nettsiden.
Noen som har sydd sin egen bleiepose før? :)

Ja jeg har, hadde ingen erfaring fra før og det gikk bra:) tenkte å sy meg ny nå:)

Eh, hva bruker man den til? :p Altså, er det til én bleie, som man feks gar i stelleveska? Eller til alle bleiene i skuffen? Haha :p

Eh, hva bruker man den til? :p Altså, er det til én bleie, som man feks gar i stelleveska? Eller til alle bleiene i skuffen? Haha :p
Det er til ett par bleier som man har i stelleveska :) Istedetfor å bare ha de løse, er nok ikke ett "must", men syns den så kjekk ut :)

Ja jeg har, hadde ingen erfaring fra før og det gikk bra:) tenkte å sy meg ny nå:)
Godt å høre, lurer på om jeg skal ta turen og kjøpe stoff i morra, og finne frem symaskinen :) Har du bilde av den du har lagd heller? Nysgjerrig :)

Jaokei! Da var den jo søt. Slipper støv og rusk på bleiene.

Godt å høre, lurer på om jeg skal ta turen og kjøpe stoff i morra, og finne frem symaskinen :) Har du bilde av den du har lagd heller? Nysgjerrig :)
nej har desverre ikke det, ikke har josen lengre heller:/

Back
Topp