Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal også prøve meg på en blogg oppskrift, stoffet er vasket så nå venter jeg bare på permisjonsstart slik at jeg kanskje får overskudd og rumpa i gir med syingenTakk for svar damer![]()
Er desverre ikke stoff og stil her jeg bor, men prøver meg på en oppskrift fra en blogg. Har ikke tid til å vente til det eventuelt kommer i posten..hehe! Stoff hadde jeg liggende![]()
Dei fleste stofftypar krympe ca 5% i første vask + at da alltid e litt kemikalier i stoffet etter farging( og mange så har tatt i da). Problemet oppstår om dei ulike stofftypane krymper ulikt i vask, og heila nestet blir skeivt og uformelig...Må man vaske stoffet før man syr nestet eller er ikke det så farlig?
Sent from my iPad using BV Forum
Så fint
Lagde det litt lenger enn stoff og stil malen, ca 11 cm! Har ikkje målt Ko langt det er noSå fint![]()
Men har du lagt ditt litt ekstra langt , eller er det vanlig lengde? 90 cm ser jeg de fleste oppskriftene er på det lengste.
Så fint det ble !! Er akkurat ferdig selv og måtte rett i dusjen for var så svett..heheHerre jemeni!! Anbefaler ikke å sy babynest nest for første gang når man er alene og fødeklar! Har svettet og bannet, men nå har minien et trygt sted å ligge![]()