SwimCount Sædkvalitetstest

påbg17

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Er det noen som har kjennskap til denne hjemmetesten? Noen av mennene som har prøvd?
Bestilte den i dag og håper det kommer fort, så mannen kan sjekke seg.

Mannen her prøvde den nettopp og den virket grei for oss :) men her testet mannen seg på sykehuset i 2014 også :)

I følge TV2 hjelper deg skal man ikke stole på noen av disse hjemmetestene.

Vi har prøvd hjemmetest fra fertilityscore. Ikke samme, men.. erfaring med sædtest generelt. Den viste gode resultater to ganger - men etter 15 måneder prøving der jeg har barn fra før, begynner jeg likevel lure. Han skal ta ordentlig prøve via det offentlige når de får ræva i gir, og jeg skal undersøkes om to uker.

Poenget er at man gjerne kan prøve hjemmetester "på gøy", men det er greiest å få undersøkt skikkelig uansett. Spesielt om ting tar tid.. Det er uansett ikke alt en sædtest hjemme kan si noe om.. :/

Vi har prøvd hjemmetest fra fertilityscore. Ikke samme, men.. erfaring med sædtest generelt. Den viste gode resultater to ganger - men etter 15 måneder prøving der jeg har barn fra før, begynner jeg likevel lure. Han skal ta ordentlig prøve via det offentlige når de får ræva i gir, og jeg skal undersøkes om to uker.

Poenget er at man gjerne kan prøve hjemmetester "på gøy", men det er greiest å få undersøkt skikkelig uansett. Spesielt om ting tar tid.. Det er uansett ikke alt en sædtest hjemme kan si noe om.. :/
Signerer denne ;) her testet mannen seg i 2014 så denne gangen var det bare en liten pekepinn på at det ikke har sjedd noe drastisk på 2 år :)

Takk for svaret ditt :)

Back
Topp