Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor for ikke ta en ordentlig hos legen? Koster bare 600kr og er drop inEr det noen som har kjennskap til denne hjemmetesten? Noen av mennene som har prøvd?
Bestilte den i dag og håper det kommer fort, så mannen kan sjekke seg.
Kunne ikke komme på drop in hos sin lege. Så det er et par uker ennå til han har time. Derfor vil vi prøve hjemmetest.Hvor for ikke ta en ordentlig hos legen? Koster bare 600kr og er drop in
Her er det ikke fastlegen som tar slike prøver. Men egne klinikker. I Oslo har de drop inn, åpent for alle uten rekvisisjonKunne ikke komme på drop in hos sin lege. Så det er et par uker ennå til han har time. Derfor vil vi prøve hjemmetest.
Signerer denneVi har prøvd hjemmetest fra fertilityscore. Ikke samme, men.. erfaring med sædtest generelt. Den viste gode resultater to ganger - men etter 15 måneder prøving der jeg har barn fra før, begynner jeg likevel lure. Han skal ta ordentlig prøve via det offentlige når de får ræva i gir, og jeg skal undersøkes om to uker.
Poenget er at man gjerne kan prøve hjemmetester "på gøy", men det er greiest å få undersøkt skikkelig uansett. Spesielt om ting tar tid.. Det er uansett ikke alt en sædtest hjemme kan si noe om.. :/
Åja, da misforstod jeg. Takk for tipset.Her er det ikke fastlegen som tar slike prøver. Men egne klinikker. I Oslo har de drop inn, åpent for alle uten rekvisisjon![]()
Vi har prøvd hjemmetest fra fertilityscore. Ikke samme, men.. erfaring med sædtest generelt. Den viste gode resultater to ganger - men etter 15 måneder prøving der jeg har barn fra før, begynner jeg likevel lure. Han skal ta ordentlig prøve via det offentlige når de får ræva i gir, og jeg skal undersøkes om to uker.
Poenget er at man gjerne kan prøve hjemmetester "på gøy", men det er greiest å få undersøkt skikkelig uansett. Spesielt om ting tar tid.. Det er uansett ikke alt en sædtest hjemme kan si noe om.. :/