Hel1 Glad i forumet Mailykke <3 9 Jan 2014 #1 Noen som har vært borti vippestolen Sweetpeace fra Graco? =)
F frøken mammaklar Andre møte med forumet 11 Jan 2014 #4 Jeg har kjøpt den inn til vår ventende jente
F frøken mammaklar Andre møte med forumet 15 Jan 2014 #6 Jeg fant den brukt på finn.. Den ligger jo på 2000-2500 ny på nett, så du sparer litt på å finne en som er pent brukt
Jeg fant den brukt på finn.. Den ligger jo på 2000-2500 ny på nett, så du sparer litt på å finne en som er pent brukt
Nevarine Forelsket i forumet Mailykke <3 15 Jan 2014 #8 Jeg har en, men har arvet den! Så har ikke erfaring med den enda... Sent from my MT27i using BV Forum mobile app
Jeg har en, men har arvet den! Så har ikke erfaring med den enda... Sent from my MT27i using BV Forum mobile app
Zola Forelsket i forumet Mailykke <3 15 Jan 2014 #9 Jeg hadde en fra Fisher Price til tvillingene og den var en nødvendighet! veldig praktisk å putte en i den mens jeg stelte den andre.
Jeg hadde en fra Fisher Price til tvillingene og den var en nødvendighet! veldig praktisk å putte en i den mens jeg stelte den andre.
S Spent-mamma :) Elsker forumet Mailykke <3 8 Feb 2014 #10 Tror jeg skal vente med å se om vi trenger en slik før jeg punger ut, har jo vippestol i mens