Swaping av strikkemønster

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Lurer på om noen vil være med å bytte strikkemønster. Ser at de som jeg har ligger å samler støv. Men finnes det noen interesse for dette?

Såfall har jeg en haug med eldre strikkemønster og et hefte med klompelompe ( luer og gensere)

Skulle gjerne ha gjort det, så fremt det ikke er oppskrifter som er i salg pr. i dag? :) For det er dessverre ikke tillatt, som f.eks. klompelompe-oppskrifter.

Så da må de ligge å støve litt til haha. Har mange oppskrifter fra 1990 til 1999

Hehe, du får legge dem ute på låven i noen år, til det er tid for å lage noe fint til barnebarna. :P

Sjekk opp om oppskriftene fra 90-tallet er årgangs eller ikke da. Ellers anbefaler jeg på det sterkeste å låne oppskriftsbøker på biblioteket, dersom du kunne ha tenkt deg noen nye oppskrifter, som ikke koster noe. Er jo så mange gratisoppskrifter på nett også forøvrig, på f.eks. drops´sider. :)

Noe spesielt du er på utkikk etter?

Anbefaler Ravelry, men da må du kunne lese engelske oppskrifter. Mye bra og gratis der :)

Jeg driver å jobber med en Pinterest konto til inspirasjon. Men er mye jobb, så ikke så voldsomt mye enda. Men tanken er tavler med f.eks oppskrifter som er i 22/10, eller i f.eks Sandnes merinoull eller f.eks voksen genser. Så kan man finne masse inspirasjon med linker og beskrivelser! Hvis det er inspirasjonen du er på utkikk etter :) tittinngarn heter profilen

Back
Topp