Swap fra Telenor

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Noen som har dette?

Lurer på å inngå denne avtalen med en iPhone. Blir 998,- i mnd. Verdt det?

Noen som har dette?

Lurer på å inngå denne avtalen med en iPhone. Blir 998,- i mnd. Verdt det?
Hvis du ønsker å bytte telefon hvert år er det verdt det, men skal du ha den samme telefonen i 2 år blir det dyrere

Kun verdt det om du bytter til ny tlf innen 24mnd, og ville gjort det uansett.
Jeg swappet i mange år fordi jeg pleide å kjøpe ny tlf hver gang det kom en oppdatering. Så får meg sparte jeg mange tusen på swap. Nå er jeg ikke like opptatt av å ha det nyeste så jeg lot swap avtalen min løpe ut. Har nå hatt samme telefonen i 3 år og håper den varer 2 år til. Men den dagen jeg skal ha ny telefon kommer jeg til å inngå ny swap avtale - da jeg var veldig fornøyd :)

Om du er en sånn som mister/knuser telefonen en gang i året eller så, kan det svare seg. Ellers, nei. Jeg har aldri hatt en telefon kortere enn fire år, så for meg hadde det overhodet ikke svart seg.

Kun verdt det om du bytter til ny tlf innen 24mnd, og ville gjort det uansett.
Jeg swappet i mange år fordi jeg pleide å kjøpe ny tlf hver gang det kom en oppdatering. Så får meg sparte jeg mange tusen på swap. Nå er jeg ikke like opptatt av å ha det nyeste så jeg lot swap avtalen min løpe ut. Har nå hatt samme telefonen i 3 år og håper den varer 2 år til. Men den dagen jeg skal ha ny telefon kommer jeg til å inngå ny swap avtale - da jeg var veldig fornøyd :)
Og jeg bytter stort sett tlf en gang i året :p så da kan det jo faktisk lønne seg ja :)

Back
Topp