Sviskesaft mot forstoppelse

Jippiyah!

Glad i forumet
Lillemor har fått forstoppelse og jeg har kjøpt sviskesaft. Prøvde å gi henne på skje igår, men hun grøsset når hun fikk det i munnen... Hvordan gir dere sviskesaft? Blander dere den ut i grøten, eller?

Har akkurat gitt Julie sviskesaft her,har også forstoppelse[8D]
Ga bare med skje jeg...Litt søl blir det jo,men hun smatta mye i seg[:)]
Håper det hjelper litt,slik at det løsner[;)]

Jeg gir sviksemos istede jeg. Får ikke Emma til å drikke noe annet enn mm. Har forsøkt med sprøyte, men kom bare i retur.

Jeg pleier å gi lillegutt sviskemos sammen med grøten [;)]

Mye forstoppelse ute å går skjønner eg. Vesla er også plaga med det i dag/går. No har eg gitt ho rapsolje og sviksemos. Håper det hjelper! Andre tips på kva som kan få fart på sakene?

malt gir jeg.. blender en liten skje inn i grøten.. fungerer kjemefint her:)

jg har blanda d i grøten når jeg har brukt d men en kan gi advokado som er godt moden og /eler banan som er veldig godt moden d hjelper også godt på magen om ikke sviskene faller helt i smak

I begynnelsen elska Aksel det, sviskemos og.
Men ikkje no lenger, no gir eg han malt på en skje.

Thea både spiser og drikker svisker med den STØRSTE gleder [:)]Men så har hun og vært veldig mye forstoppet da,så hun har vel spist/drukket svisker 3 ganger i uka 2,5 mnd'e

Moden pære
Moden avocado
Malt
Sviske
Rapsolje

er noen av de tingene som hjelper.

Jeg bruker å varme sviskesaften litt, og da drikker hun det [:)]

Takk for tips, alle sammen[:)] Idag skal jeg prøve å varme saften litt før jeg gir henne. I går gav jeg henne romtemperert. Hvis ikke det funker, får jeg prøve å blande i grøten eller kjøpe mos og gi henne det...

Har også prøvd å massere, "sykle", brukt febermåler og q-tips i endetarmen - uten at noe skjer... Så håper sviskene gjør susen[;)]

Back
Topp