LilleeMille
Gift med forumet
Mini har litt hard mage, så har hørt at man kan gi litt sviskerdrikk for å løsna litt opp, så jeg lurer på om noen vet hvor mye jeg kan gi han og hvor ofte ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: delphi
vi gav det her en periode etter råd fra hs fordi lille her ikke tålte malt noe særlig, jeg lagde det selv da... og hadde tror det var et 1-2 t skjeer i 2 flasker om dagen...
ORIGINAL: MammatilSander
vi gav det her en periode etter råd fra hs fordi lille her ikke tålte malt noe særlig, jeg lagde det selv da... og hadde tror det var et 1-2 t skjeer i 2 flasker om dagen...
Hvordan lagde du den ?
Hvordan lagde du den ?
jeg bare la noen svisker i en kasserolle dekket det med vann, lot det koke ca 10 min da er de blitt myke og har gitt fra seg en del saft. hadde det oppi en sil og klemte sviskene med en gaffel for å få ut mest mulig saft uten noe biter fra sviskene og avkjølte[:)]
Hvordan lagde du den ?
jeg bare la noen svisker i en kasserolle dekket det med vann, lot det koke ca 10 min da er de blitt myke og har gitt fra seg en del saft. hadde det oppi en sil og klemte sviskene med en gaffel for å få ut mest mulig saft uten noe biter fra sviskene og avkjølte[:)]
[:D] Takk
Det må jeg prøve :)