Svisker

Real

Gift med forumet
Ikveld har jeg kokt svisker og laga mos.
Hvor mye og hvor ofte gir dere av mosen? Prøvde med noen t-skjeer ikveld. Hvordan oppbevarer dere mosen dere har laga?

Eg har bare laga sviskesaft. HS sa eg kunne gi eit par ss av den kvar morgon. Oppbevarer den bare på disken Nokre dagar før eg lager ny.

Jeg har putta det oppi små plast beholdere og tenkte å fryse noen. Men hvor lenge er det vi spiste av ikveld holdbart?

Jeg brukt isbit-brett når jeg laga til storebror. Han fikk en isbit (tint da) hver dag, var så hard i magen.
Har ikke hatt behov enda til lillebror.

Jeg har putta det oppi små plast beholdere og tenkte å fryse noen. Men hvor lenge er det vi spiste av ikveld holdbart?
sikkert et døgn i kjøleskap.

Jeg har også fryst ned i isbit brett,så blander jeg det i grøten hennes når hun trenger det. Men ser ut som om magen hennes har stabilisert seg litt nå.

• Liker
Reactions: jc
Her har vi gått fra å være miss poop alot til å bæsje sjeldnere. Har fått mme i litt over en mnd og magen har vært helt fin frem til nå. Nå har a ikke vært skikkelig på do siden fredag. Prøvde å gi sviskemos i morges, men nå brakk a seg bare.. Hm...

Lag litt sviske drikke og bland det med mme,det funka som bare det her i huset.

Med prøv igjen, de skal smake en ting ganske mange ganger før de liker det.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Ja, prøver igjen ikveld. Hu fikk i seg litt og har hatt 2 bæsje bleier idag :)

Ja, kanskje lage sviske saft neste gang da :)

• Liker
Reactions: jc
Da jeg begynnte med svisker i melka og i grøten,så ble hun vant til smaken av svisker. Nå kan hun faktisk spise kun svisker også,noe hun ikke kunne før. Gjør det samme med gulrøtter og rein havregrøt,for hun hater gulrøtter. Men hun elsker grøt og gulrøtter.

Back
Topp