Svisker, fort fort!

Lille0385

Glad i forumet
Hvor mange svisker må man spise for at det skal ha noe virkning? Har så sinnsykt vondt på toppen av magen, tror det er tarmen, så må få løst opp litt *rødme-litt, rødme-litt*

*de er så udelikate, spy!!*[:'(][:'(][:'(]

tar sånne bitte små biter av sviskene, smaker ikke så ille er mest konsistensen, ush!!! Hva slags nøtter da da? "Bestilt" biola nå, håper det løsner snart[8D][:)]

Lurt tips: (men tar litt lenger tid enn du har sikkert): Legg ei sviske eller to i eit glass med vatn øve natta. Dagen ettepå drikke du vatnet og ete sviska.

Legg svisker i bløt, og mos det i blender! Da blir sviskene gode som gull! [:)]
Bland i linfrø, og du har god feiekost for tarmen din.
Husk å drikke mye vann! [:)]

har aldri prøvd selv, men når snuppa var liten fikk hun et par spiseskjeer med sviskemos når hun var hard i magen.  Vi trenger sikkert mer en det da[:)] Lykke til!

ORIGINAL: Lille0385

Hvor mange svisker må man spise for at det skal ha noe virkning? Har så sinnsykt vondt på toppen av magen, tror det er tarmen, så må få løst opp litt *rødme-litt, rødme-litt*

spis panda lakris, da sitter du garantert på do etter en time.. funker på meg[:)]

ORIGINAL: evensen85

ORIGINAL: Lille0385

spis panda lakris, da sitter du garantert på do etter en time.. funker på meg[:)]

Kom på at jeg har pingvin-lakris fra tax free, går det for det samme? hehe[:D] 

nja.. det vet jeg ikke, har ikke prøvd den.. hehe.. men panda lakris som sagt funker drit bra=) hihi.. bare å stappe innpå[;)]

Back
Topp