Sviskemos

Lykkeboom

Gift med forumet
Vesle snuppa mi har hatt vondt i magen og forstoppelse i to dager nå. I ettermiddag gav jeg hemme nestle' Sviskemos 4 mnd. Litt på en skje og litt på smokken [:-]  Er her noen sandre om har gitt dette til barnet sitt? Ingrid Ane er 3 mnd i morgen, så er jo ikke såååå liten lenger [:-]  Resultate var jo bra, ikke mer hard mage. Lurte på om det gikk å ha litt sviskemos i melken....? Hva tror du? [:)]

William får sviskemos i grøten.
Men skal du ha det på flaske er vel kanskje sviskesafta bedre for den er tynnere.
Ikke farlig om hun får det nå, er jo bra vist hun har forstoppelse.

jeg bruker småfolk sviskemos i flaska med velling. Da har jeg jo velling tut og det går veldig fint. Har brukt saften også, men småfolk sin mos har lengre holdbarhet når den er åpnet..

ORIGINAL: Nemina

Men skal du ha det på flaske er vel kanskje sviskesafta bedre for den er tynnere.

Kjøpe sviskesaft i mogen da [:)] Litt artig å se når hun skulle prøve å spsie denne mosen. Tunga gikk ut og inn hele tida. Hun skjønte ikke at det skulle ned i magen [:D] mesteparten kom jo bare ut igjen. Masse masse griseri ha ha [:D]

ORIGINAL: litefrø

jeg bruker småfolk sviskemos i flaska med velling. Da har jeg jo velling tut og det går veldig fint. Har brukt saften også, men småfolk sin mos har lengre holdbarhet når den er åpnet..

Hvor kjøper du dette produktet til småfolk da? Synes liksom det ikke er så mange butikker som fører varene til småfolk. Fant en rema butikk som hadde MME, men finnes ikke i andre rema butikker jeg har vært i. Blir liksom ikke helt klok på disse ulike sjappene. [:)]

ORIGINAL: Lykkeboom

ORIGINAL: Nemina

Kjøpe sviskesaft i mogen da [:)] Litt artig å se når hun skulle prøve å spsie denne mosen. Tunga gikk ut og inn hele tida. Hun skjønte ikke at det skulle ned i magen [:D] mesteparten kom jo bare ut igjen. Masse masse griseri ha ha [:D]

Hehe det er et KLIN ja[;)]¨
Sviskesafta er hvertfall lettere å blande i melka, den tetter ikke ;)

Back
Topp