Sviskemos

LykkeligGift

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Nå ligger sviskene i vann. Satt laaaangt inne å lage dette selv [emoji23] Men hvor ofte skal vannet byttes?

Sist jeg lagde sviskermos var 2 år siden . Da kokte jeg det opp med vann og moste med stavmikser.

Så bytting av vann osv har ikke jeg peiling på :p

Jeg har latt det stått i bløtt over natta, og bare bytta vann når jeg skulle koke de [emoji4]

Sist jeg lagde sviskermos var 2 år siden . Da kokte jeg det opp med vann og moste med stavmikser.

Så bytting av vann osv har ikke jeg peiling på :p

Var det vi også gjorde, bare med blender :p

Fant ikke økologiske så da skal de vist vannes ut, men det store internett gir ikke noe svar på hvor lenge [emoji85]

Ville lagt i vann på feks ettermiddagen, bytta vann før jeg la meg og nytt vann når jeg skulle koke de :)

Tenker at de hvertfall ikke kan ligge for lenge i vann :)

Såpass altså. Tålte ikke så mye? :p

Var kanskje ikke så dyr blender akkurat, men så tror jeg kanskje at det var nesten kokende også da [emoji23] lurer på om det var samme gang jeg opplevde at lokket ble presset av pga varmen? Så etter det ble jeg litt nervøs for å bruke blender [emoji23]

Var kanskje ikke så dyr blender akkurat, men så tror jeg kanskje at det var nesten kokende også da [emoji23] lurer på om det var samme gang jeg opplevde at lokket ble presset av pga varmen? Så etter det ble jeg litt nervøs for å bruke blender [emoji23]
Haha aldri opplevd :p høres ikke helt trygt ut med deg og blender nei :p

Ville lagt i vann på feks ettermiddagen, bytta vann før jeg la meg og nytt vann når jeg skulle koke de :)

Tenker at de hvertfall ikke kan ligge for lenge i vann :)
Samme tenker jeg. La i de vann rett før leggetid igår og tenker å lage mosen etter leggetid idag :) Byttet vann før jeg la meg og da jeg stod opp. De har svellet veldig [emoji85]

Samme tenker jeg. La i de vann rett før leggetid igår og tenker å lage mosen etter leggetid idag :) Byttet vann før jeg la meg og da jeg stod opp. De har svellet veldig [emoji85]

Ble det bra? :)

Back
Topp