sviskemos...

Karita

Glad i forumet
Må det blandes i grøt el kan mini spise rett fra glasset? (tenker at det kanskje blir for konsentrert å spise bare mosen) jeg fullammer og han får ikke grøt enda, bare fruktmos. Men tror han har treg mage.....

kan spise rett fra glasset eller blandes i maten[:D]

ok, det var fint[;)] Hvor mye kan han få?

gi en t-skje førstegangen og øk gradiv til magen er i gang. 

Lag det gjerne selv. For den industrielle er det ikke noe særlig effekt i. Hvis du tenker på å hjelpe til med den harde magen.

ORIGINAL: Hello_Cupcake

Lag det gjerne selv. For den industrielle er det ikke noe særlig effekt i. Hvis du tenker på å hjelpe til med den harde magen.

signerer denne!!

lettvindt og mye billigere!!

Her hjalp aldri sviskemos på storebror, han kunne spise et helt glass uten at det gjorde noen forskjell. Men tror ikke der er noe begrensning på hvor mye man kan gi sånn sett, kan gi på lik linje med annen fruktmos [:)] Snakker kun av erfaring med storebror, da minsta kun har fått en eneste smaksprøve foreløpig.

da skal jeg prøve å lage selv. Enkelt å greit d da[;)]

ORIGINAL: My Angels

ORIGINAL: Høstbarn

Her hjalp aldri sviskemos på storebror, han kunne spise et helt glass uten at det gjorde noen forskjell. Men tror ikke der er noe begrensning på hvor mye man kan gi sånn sett, kan gi på lik linje med annen fruktmos [:)] Snakker kun av erfaring med storebror, da minsta kun har fått en eneste smaksprøve foreløpig.

Prøvde du hjemmelaga??? MYYYYYYE bedre og STOOOR forskjell på effekten! [:D][:D]

jeg lager selv og fryser ned i isterningposer, slik at jeg tar opp en isterning når det trengs.
1 isterning gir ca 3-4 ts tror jeg.

Hjemmelaga, kjøpt, saft, ingenting funka.. fra han begynte med grøt og frem til jeg kunne begynne med biola var det et eeeevig strev, han sleit så gruusomt med magen. Ofte kunne jeg se at *sorry detaljer* rumpa åpna seg fordi han måtte bæsje, men ingenting kom.. duphalac hjalp når det var som verst. Eneste som har stabilisert her er Biola, og jeg må passe på at han får det i seg jevnlig enda..

huff stakkar. Ikke noe særlig å plages med magen....åsså er det så forskjellig hvordan de reagerer.

Noob spm, men man koker sviskene først ja?? [8|]

Her funka ikke sviskemos eller saft på glass så tenkte å lage selv

ORIGINAL: sept.mor10

Noob spm, men man koker sviskene først ja?? [8|]

Her funka ikke sviskemos eller saft på glass så tenkte å lage selv

Jupps - jeg koker dem i ca 10 min. Så moser jeg dem og blander i kokevannet til jeg får fin konsistens på den.

Takk for svar [:)]

Back
Topp