Sviskemos i isterningsposer...

Kaizer

Forumet er livet
Jeg får ikke mosen oppi de posene jeg, det blir liksom for tykt. Gjør jeg det tynnere, blir det jo for tynt å spise med skje.... [8|] Åssen gjør dere det?

[:D]

Aner ikke [8D]

Me frøys i sånn brett me[:)] ellers vett eg nåken så fryse i vanelige brød påsar og bare brekker av ein liten bit[;)]
ser for meg at det er vanskeligt å få oppi isposer ja[&:]

Jeg skjærte en halvlitersflaske i to, og stakk tuten ned i isbitposene. Så helt jeg bare sviskemosen oppi flaska og fordelte det litt nedover isbitene etterhvert som det rant ned. Blir bittelitt gris, men er verdt det[:D]

ORIGINAL: *blomsterpia*

Jeg skjærte en halvlitersflaske i to, og stakk tuten ned i isbitposene. Så helt jeg bare sviskemosen oppi flaska og fordelte det litt nedover isbitene etterhvert som det rant ned. Blir bittelitt gris, men er verdt det[:D]

Jeg prøvde meg trakt, men det ble bare søl....
Så tror kanskje jeg fryser i brett, for så å ta de utav og oppi en pose [:D]

eg helle fekk ikke det te.. blei bare et stort søl..  noen som vet hvor mange dagene  sviskemos som en he laga sjøl kan oppbevarast i kjøleskapet?

ORIGINAL: julidavid09

eg helle fekk ikke det te.. blei bare et stort søl..  noen som vet hvor mange dagene  sviskemos som en he laga sjøl kan oppbevarast i kjøleskapet?

Vet ikke, men ikke lenge tror jeg...
Eller?!

[8|][8|]

ORIGINAL: julidavid09

Ane kje, men på den du kjøpe er det jalefall bare 3 dagar

ORIGINAL: Kaizer

ORIGINAL: *blomsterpia*

Jeg prøvde meg trakt, men det ble bare søl....
Så tror kanskje jeg fryser i brett, for så å ta de utav og oppi en pose [:D]

Hadde ikke trakt jeg så ble flaske[:D]
Men du må klemme godt rundt åpningen på posen. Men å fryse i brett er en annen lur idé!

Jeg fryser i brett jeg[:)]

dere_som_fryser_i_brett...har_dere_lokk_på??
jeg_har_sånt_isbitbrett_men_lokket_er_ödelagt....
kan_jo_selvölgelig_kjöpe_nytt...men_må_få_räva_i_gir_först[;)]

ORIGINAL: lycka

dere_som_fryser_i_brett...har_dere_lokk_på??
jeg_har_sånt_isbitbrett_men_lokket_er_ödelagt....
kan_jo_selvölgelig_kjöpe_nytt...men_må_få_räva_i_gir_först[;)]

tok bare ein påse øve eg[8D] mit lokk er og ødelagt

Jeg hadde aluminiumsfolie over. Eller så kan man ha pose over[:)]

Kommer til å ta pose over til det er frossent, da slår jeg de løs og har de oppi posen sånn at jeg kan fryse flere [:D] Har nemlig bare 1 brett.... Og gidder visst ikke kjøpe fler [8|][8D]

[:D]fint[:D]

Back
Topp