Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville definitivt sjekket med hjemmetest for uvi (selges på apotek), det er veldig enkelt, og der er veldig vanlig å få uvi som gravid. Hvis den er negativ ville jeg kontaktet legen/jordmor hvis det vedvarer!Det starta å svi i tissen nå, det kan kanskje være uvi, men det svir hele tiden. Må jeg kontakte legen med en gang eller kan jeg se det litt an?
Ja, hadde håpet å slippe unna antibiotikaDrikk godt med tranebærjuice, eller appelsinjuice (sånn 100% ferskpresset). Kan hjelpe å drikke noe surt.
Hilsen hu som har slitt med uvi alltid, og nå drikker enorme mengder vann for å forebygge.
Kan være greit å ha lav terskel for å komme seg til lege/legevakt/dr.dropin så de får tatt en skikkelig test og du evt får antibiotika.
Lykke til og god bedring <3
men får prøve å drikke mye frem til i morgen.Fordelen med å få antibiotika tidlig er at du fort kan klare deg med en kort kur. Ingenting som er så deilig som antibiotika når man først har fått en uvi <3 Ring fastlegen i morgen tidlig så får de sjekka det fort. Er så kjipt når infeksjonen kryper lenger opp.Ja, hadde håpet å slippe unna antibiotikamen får prøve å drikke mye frem til i morgen.
Sant, det har letta litt allerede, men forje svangerskap så hadde jeg uvi uten symptomer før jeg plutselig fikk smerter i magen, som gradvis ble værre og værre.Fordelen med å få antibiotika tidlig er at du fort kan klare deg med en kort kur. Ingenting som er så deilig som antibiotika når man først har fått en uvi <3 Ring fastlegen i morgen tidlig så får de sjekka det fort. Er så kjipt når infeksjonen kryper lenger opp.
Bedre å være på den sikre siden! Man kan alltids kjøpe hjemmetester, men de er ganske dyre. Så like greit å få sjekka hos lege. Da kan jo de finne ut av om det evt er noe annet om det viser seg å ikke være uvi.Sant, det har letta litt allerede, men forje svangerskap så hadde jeg uvi uten symptomer før jeg plutselig fikk smerter i magen, som gradvis ble værre og værre.
Hei! Hvordan går det?Det starta å svi i tissen nå, det kan kanskje være uvi, men det svir hele tiden. Må jeg kontakte legen med en gang eller kan jeg se det litt an?
Ingen uvi, og svien er nesten borte, har ingen økt utflod, så vi skulle se litt anHei! Hvordan går det?![]()