svir i/på/over skambenet, flere??

2.Gangsmamma

Glad i forumet
hei jenter.

lurer på noe her, begynner å bli veldig ubehagelig.

får slike tak med at det brenner7sviende tak ved skambenet ganske langt nede. er ikke i underlivet liksom. wow så j... vanskleig å forklare. men oppå, under i skamebenet på en måte.

flere?+ noen som vet??

bekkenløsning?

Jeg har gnisse smerter der. Alt fra små nålestikk til sviende eller på det verste knivstikk..

har bekkenløsning, menikke kjent det slik før. men det svir over skambenet det du har??

Var hos legen i dag og spute henne. Har også smerter langsmed lysken, og litt stråling utover derfra.
Hun sa det kunne være legimentsmerter (tror det var det hun kaldte det) og var naturlig fordi ting tøyes.
Bekkenløsningssmerter sitter midt forran..

MEN - så la jeg meg på benken, og hun begynte å kjenne etter hvordan lillegutt lå.
Og joda, han har plassert seg med hodet ned, og langt ned i bekkenet. Derfor har jeg så vondt om dagen....
Så spent på de neste 8 ukene om han skal ligge slik å tøye, så blir det to deilige mnd fremover du.... NOT!!! :)

Kan jo kanskje være noe av det samme hos deg?

Har bekkenløsning foran selv ; og da stikker det oppe i/på skambenet..

Nå har lillegutt sunket godt nede i bekkenet, og da stikker det oftere, og hardere. Alt fra prikking til "knivstikk". Er jeg sliten om kveldene blir det verre...

Back
Topp