Svir i magen..

løven

Glad i forumet
og sterke mens smerter [:@] Det har plaget meg de to tre siste dagene nå... er det noe som kan komme når hodet til bebisen fester seg? syns dette er vondt og jeg blir lite mobil siden jeg sliter med store smerter i bekkenet også. Så fort jeg leer meg så får jeg kynnere, heldighvis ikke så veldig vonde.
Håper de siste fire ukene går fort [&:][&:]

tror du ikke det kan være noe på gang da kanskje??? Høres slik ut for meg, selv om jeg aldri har fødd før....Så du skal ikke bli overrasket om vannet kanskje går....;) Jeg hører mødre sier at det føles som mens smerter før ting er skikkelig i gang liksom....Ta en tlf til jordmor, og spør hvis du føler deg usikker. Det hadde jeg iværtfall gjort...

Jeg har time hos legen i morgen ser jeg så da får jeg ta det opp med han. Blir nervøs av å tenke på at ting kan skje når som helst.
Det er bare i perioder at mens smertene kommer...får holde meg i ro til i morgen da[&:]

Takk for svar[:D]

ja, hold dæ ro litt da... det kan nemlig være at noe er på gang. det burde ikke svi noe voldsomt uten noe som helst...[;)] det kan være kynnere, men også noe annet...følg med!! Lykke til. P.S det kan være at du ikke trenger å vente fire uker til.

Ja tanken har slått meg...he he..[:)] Men nå har jeg slappet av på sofaen litt å nå har smertene gitt seg, kjenner bare de vonde bekken smertene helt nederst i mage og lysken... Håper bebisen holder seg inne til januar jeg da[:D][:D]

Jeg har "gnagsår" på innsiden av all sparkinga.. men heldigvis går det mot roligere tider nå som det begynner å bli trangt der inne[;)]

Back
Topp