Svir i huden ..

Mca81

Forelsket i forumet
Nåken som vil dele erfaringer med meg ang svie i huden på magen ?
Første gang eg kjente det var akkurat rundt navlen , det var ubehagelig men ikkje vondt ..
Så dagene etter så har eg hatt det på venstre side på magen litt nedenfor navlen , når eg tar på det området eller tar på meg buksen så svir det så sjukt , svir også uten at eg tar på det, men ikkje så mykje som når eg kjenner stryker på magen .. Kan tenkes at det er så stramt eller noe, men veit ikkje .. Andre som skjenner det samme ?

Ja har hatt det sånn i alle svangerskapene mine men sliter mest fra navlen og opp. Er huden som strekkes ja og ikke noe behagelig. En fet krem kan hjelpe noe, men ellers vet jeg dessverre ikke:/

Venter nr 3 4. August:)

Sliter sterkt med det selv. Men har det på toppen av magen, hjelper å presse huden sammen, men med en gang jeg slipper svir det igjen. Bruker oljekrem og babyolje, hjelper en stund. Smør masse å ofte så huden får fuktighet, det er mitt tips. Er huden som strekkes til det ytterste nå! Bare en fødsel kan kurere dette ;)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Kjempe rart , hadde det ikkje sist .. Men, da var magen anderledes og då ;)
Takk for svar jenter , ikkje enkelt å veta ka alt e :p

Jepp, svir her å, tidligere var det verst rundt navlen, men nå er det mest på venstre siden, å strekkmerkene holder på å komme på høyre side.. Trivsel!

Svir hos meg og!!! Trudde det bare var jeg som hadde det sånn :p
Jeg tør nesten ikke å bevege meg jeg! Kjennes ut som om huden skal sprekke! Please baby kom!! Er kjempe ubehagelig og jeg blir så asosial "/

Svir hos meg og!!! Trudde det bare var jeg som hadde det sånn :p
Jeg tør nesten ikke å bevege meg jeg! Kjennes ut som om huden skal sprekke! Please baby kom!! Er kjempe ubehagelig og jeg blir så asosial "/
Ja, det e ikkje nåke godt !! :(

Jaaaaa.... Holde seg vekke stygge strekkmerkene! Å jeg har smurt og smurt ;) mn blir det bare to tigerstreker skal jeg være fornøyd ;P haha
Eg og har smurt meg ( les, når eg har husket det :p )
Har ikkje fått merker enda , og håper viiiirkelig at dei heldt seg vekke , 1 Mnd til termin idag ;)

Back
Topp