Svir i bena.

Linnsi86

Glad i forumet
God Morgen. ❤️

De siste 14 dagene har jeg opplevd en intens "svie" i leggene og hoftene.
Det kjennes ut som om det er rett før jeg får en krampe, leggmusklene står liksom i høyspenn. Hoftene og lårene er mest når jeg sover. Sover jeg for lenge på en side er det ganske så smertefullt når jeg våkner.
Prøver å tøye ut og ligge med pute mellom bena,men lite hjelper.
Kan dette være bekkenløsning eller mangler på blodsirkulasjon? Jeg aner ikke. Jeg beveger meg ganske bra,har ikke vondt i ryggen på dagen.
Det virker ganske muskulært.
Noen andre? Tips?

Jeg har det på samme måte. Føles nesten som melkesyre. Har tenkt at det er normalt og ikke noe å gjøre med. Tar gjerne imot tips ! :-)

Jeg har det på samme måte, og jeg føler det er mangel på blodsirkulasjon forde jeg har låge for lenge på en side. Jeg kan bare ligge på en av sidene. Prøver og legge en dyne mellom bena, og litt under magen. For at det ikke skal bli full tyngde på hofter/lår. Ikke alltid det funker like bra :)

God Morgen. ❤️

De siste 14 dagene har jeg opplevd en intens "svie" i leggene og hoftene.
Det kjennes ut som om det er rett før jeg får en krampe, leggmusklene står liksom i høyspenn. Hoftene og lårene er mest når jeg sover. Sover jeg for lenge på en side er det ganske så smertefullt når jeg våkner.
Prøver å tøye ut og ligge med pute mellom bena,men lite hjelper.
Kan dette være bekkenløsning eller mangler på blodsirkulasjon? Jeg aner ikke. Jeg beveger meg ganske bra,har ikke vondt i ryggen på dagen.
Det virker ganske muskulært.
Noen andre? Tips?

Aner ikke, jeg føler hoftene er mørbanket hver morgen. Sikkert pga trykk kan jeg tenke meg. Alt mulig man får altså.

Har ikke opplevd det denne gang, men sist fikk jeg og veldig vondt i hoftene. Måtte jo ligge på sida om natta, rygg og mage er jo ikke aktuelt. Det som hjalp var at jeg brukte en gammel myk, tynn skumgummimadrass under den tynne overmadrassen (mulig det bare er madrassbeskytter) på min side av senga, så den ble kjempemyk å ligge på. Da hadde jeg ikke vondt i hoftene om morgenen lenger.

Back
Topp