Svir øverst på magen..

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Flere som har det? Fryktelig vondt og ubehagelig :/ Klarer så vidt å sitte jo..

I huden mener du? Synes det svir litt i huden når hun presser seg utover noe sted. I går presset hun seg utover mot navlen min, kjentes ut som den kunne sprekke any time :P
Det er kos da :P :D

ja er ganske normalt at det kan svi i huden nå.. merket det sist jeg var gravid, spesielt nærmere mot slutten:eek: kjente ut som om huden rett og slett skulle sprekke opp! det var over navelen ved et lite strekkmerke jeg hadde fra nr 1, og den ble jammen dobbelt så stor! :P

Har såvidt kjent litt sånn nå, men med første hadde jeg en del - fikk en del strekkmerker også da :P Med nr to fikk jeg ingen, håper det ikke blir flere denne gangen heller :)

Er ikke i huden, kjennes mer ut som under huden. Er øverst på magen rett under bhen, litt vanskelig å forklare :p sikkert livmora som vokser litt oppover eller noe :) Deilig er det iallefall laaangt ifra :p

Hatt det slik jeg også.
Har du halsbrann eller noe? Kan være magesyre som svir. For meg hjalp det med Novaluzid som hun på apoteket anbefalte når det ikke var helt sure oppstøt og halsbrann, men noe lignende i mageområdet..

Hatt det slik jeg også.
Har du halsbrann eller noe? Kan være magesyre som svir. For meg hjalp det med Novaluzid som hun på apoteket anbefalte når det ikke var helt sure oppstøt og halsbrann, men noe lignende i mageområdet..
Ja, har halsbrann fra en annen verden! Kanskje det er derfor da? Takk for tips! :D

Ja, har halsbrann fra en annen verden! Kanskje det er derfor da? Takk for tips! :D
Bare hyggelig! Håper det hjelper deg!
Det var (og er) veldig ubehagelig når det svir sånn!

Back
Topp