og håper jeg får bli! I løpet av det siste året har jeg vært gravid 6 ganger, nå for 7’ende gang. Vi har vært gjennom utredning for habituell abort hvor det ble funnet en «liten» (som det så fint står) genfeil mellom noen kromosomer. Så her er jeg, gravid, men med alle oddsa mot meg for at dette skal gå bra. Dette har blitt en vane for meg, å melde meg inn og ut av termingrupper. I gjennomsnitt er jeg gravid annenhver mnd og rekker knapt å komme inn i uke 4 før jeg mister. Testen jeg har tatt er sterkere enn jeg har opplevd de siste 6 gangene, jeg har også en helt annen følelse denne gangen. Håper denne følelsen stemmer og at dette er en fighterspire. Det trenger vi nå! Termin er beregnet til 27. Desember, nøyaktig ett år etter termin med den første vi mistet etter barnet vi fikk. Det er jo litt spesielt. Jeg har allerede rukket å være mye kvalm, å forhåpentligvis er det også et godt tegn.
Så, mulig jeg bare svinger innom her, men håper selvfølgelig jeg får bli! Hei alle sammen, å gratulerer ned spire på vei
Så, mulig jeg bare svinger innom her, men håper selvfølgelig jeg får bli! Hei alle sammen, å gratulerer ned spire på vei