Svingende symptomer?

Smulesmåen

Flørter med forumet
Junispirene24❤️
Hei dere!

Er det andre som opplever svingende symptomer? Like før uke 4 og frem til 4+5 opplevde jeg en del kvalme og uggenhet i tillegg til masse murring. De siste to dagene har jeg bare vært litt kvalm om morgenen, og kjenner bare litt stikk/varm følelse i mage og ved livmor. Burde jeg være bekymret for reduksjon i symptomer? Fikk 2-3 på clearblue 4+2.

Jeg tror det er veldig vanlig at det svinger. Puppene mine faller ikke av lenger, "bare" litt ømme.

Takk for svar! Krysser fingrene for kvalme de neste dagene :woot: husker bare at jeg var dårlig sist graviditet, men jeg kan ha glemt. Og sist ble jeg ikke kvalm før uke 6-7 da.

Takk for svar! Krysser fingrene for kvalme de neste dagene :woot: husker bare at jeg var dårlig sist graviditet, men jeg kan ha glemt. Og sist ble jeg ikke kvalm før uke 6-7 da.
Jeg husker ikke når jeg ble kvalm. Med frøkna vår kastet jeg opp i 20 uker. Ble fort kvalm mener jeg å huske. Med gutten vår kastet jeg opp 5 ganger totalt gjennom hele svangerskapet. Var småkvalm men kastet ikke opp. Husker ikke når jeg ble kvalm egentlig.

Jeg husker ikke når jeg ble kvalm. Med frøkna vår kastet jeg opp i 20 uker. Ble fort kvalm mener jeg å huske. Med gutten vår kastet jeg opp 5 ganger totalt gjennom hele svangerskapet. Var småkvalm men kastet ikke opp. Husker ikke når jeg ble kvalm egentlig.
Er ikke så lett å huske! Og så virker det som det uansett kan være forskjeller fra graviditet til graviditet? Denne gang har jeg halsbrann, det opplevde jeg ikke forrige graviditet :) men kvalme føles liksom som et sikrere tegn.

Er ikke så lett å huske! Og så virker det som det uansett kan være forskjeller fra graviditet til graviditet? Denne gang har jeg halsbrann, det opplevde jeg ikke forrige graviditet :) men kvalme føles liksom som et sikrere tegn.
Mine to tidligere svangerskap var veldig ulike. Nå gikk jeg først med jente også med gutt, det sies jo at det er forskjell på det også. Skal sies at det var mange andre faktorer som spilte inn.

Nei, det er ikke så lett å huske alt :hilarious: Halsbrann, ja! Det er slitsomt det!

Gikk masse opp og ned på symptomer hos meg gjennom første trimester. Plutselig flere dager uten kvalme og ingen særlig ømhet i pupper, før jeg kjente på symptomer igjen noen dager senere.

Mine to tidligere svangerskap var veldig ulike. Nå gikk jeg først med jente også med gutt, det sies jo at det er forskjell på det også. Skal sies at det var mange andre faktorer som spilte inn.

Nei, det er ikke så lett å huske alt :hilarious: Halsbrann, ja! Det er slitsomt det!
Morsomt! Blir spennende å se om det viser seg å være det andre kjønnet denne gang :angelic:

Det er fortsatt normalt med menssmerter i uke 11- 12, ikke sant? :bag:

Ja❤️ livmor jobber jo mye og det vokser mye nå :love017
Jeg blir så stressa når smertene blir så sterke. Jeg hadde energi til å gå tur med mannen idag, etter det har jeg mensensmerter både foran og bak :hilarious:

Jeg blir så stressa når smertene blir så sterke. Jeg hadde energi til å gå tur med mannen idag, etter det har jeg mensensmerter både foran og bak :hilarious:

Ja, skjønner deg godt! Men det jobbes godt så baby kan vokse og gro❤️❤️

Samme her, lå våken halve natten med skikkelige smerter natt til fredag, og det fortsatte utover formiddagen. Var skikkelig gåen hele den dagen, fordi kroppen jobba på sånn!:sour:
Ja jeg var øm i magen og gikk og la meg kvart på ti :hilarious: Det tar på å bygge kropp, som mannen min sier

Last edited:
Back
Topp