Svingende symptomer?

Blåklokker

Andre møte med forumet
Er 7 uker i dag. Begynte med kvalme allerede et par dager etter positiv test. For en uke siden ble det skikkelig ille og jeg har vært 50% sykemeldt. Så vidt jeg har klart det også... I går kveld lettet plutselig kvalmen og i dag våkner jeg uten kvalme. Blir selvsagt bekymret... Noen andre som opplever lignende innimellom?

Opplevde det selv siste svangerskap. Var bare kvalm i 2 uker av det

Er 7 uker i dag. Begynte med kvalme allerede et par dager etter positiv test. For en uke siden ble det skikkelig ille og jeg har vært 50% sykemeldt. Så vidt jeg har klart det også... I går kveld lettet plutselig kvalmen og i dag våkner jeg uten kvalme. Blir selvsagt bekymret... Noen andre som opplever lignende innimellom?

Veldig vanlig. Kroppen tilpasser seg, og man føler seg bra igjen, så noen dager senere blir det flere forandringer og man er like dårlig.

Godt å høre! Bør vel egentlig bare prøve å nyte det så lenge det varer... Men det er ikke lett.

Samme her, er uke 6 nå. En dag kan det være veldig mye symptomer og ubehag, andre dager føles alt som før! :) Satser på at det er normalt [emoji5]

Nyt det! Hadde to dagar med lite kvalme, rundt same tid som deg. Brukte mesteparten av den tida på å vere oppkava fordi eg var lite kvalm. Ordna seg fort tredje dagen, då var det tilbake for fullt :rolleyes: Og no er alt eg ønsker meg litt pause..

Da skal jeg prøve å bare slappe av med at alt er bra. D er så innmari tungt å være kvalm hele tiden... Har jo lengtet etter øyeblikk som dette[emoji6]

Forrige svangerskap så varte det et par uker og jeg kjente faktisk at kvalmen forsvant og så kom den ikke tilbake :) håper dette skjer denne gangen også. Min kvalme er sikkert mild, Men jeg takler kvalme fryktelig fryktelig dårlig:( nyt kvalmefrie dager du:)

Ja, blir kjempebekymra [emoji29]

Kvalmen kom for fullt igjen i ettermiddag[emoji28] Neste gang skal jeg nyte det lille døgnet, hvis det kommer igjen...

Alle symptomer borte. Hvilepulsen synker for hver dag. Jeg har en skikkelig uggen følelse.

Varierer veldig her! Noen dager helt ekstremt og andre dager veldig mildt :)

Det er «bra» :) Svinger veldig her også, og mindre symptomer enn sist, men får tro det kommer seg!

Kommer vel tidsnok om alt er som det skal [emoji29][emoji28]

Jeg kan være skikkelig dårlig en dag og bare kjenne det i ti min en annen dag [emoji4]

Det går litt opp og ned her også, selv om jeg ikke har så mye symptomer. Har mensmurringer av og til, og de siste par dagene har jeg fått små perioder med kvalme. Ellers så tisser jeg hele tiden!! :P

Back
Topp