Svingende symptomer

varmepose

Blir kjent med forumet
7+0 i dag.
Jeg har de siste dagene følt meg mindre gravid i den forstand at jeg ikke har like sterke symptomer som tidligere. Har egentlig ikke hatt veldig sterke symptomer tidligere heller. Har lest om MA og er kjemperedd for dette :( Ikke hatt blødninger eller smerter foreløpig, men hvordan kan man vite om det fortsatt er liv der inne? (var hos gynekolog for en uke siden og da så og hørte vi et bankende hjerte)

Kvalmen som har vært de siste ukene har avtatt og jeg har i det hele tatt kjent lite bortsett fra litt murrende mensenlignende følelse i går. Har foreløpig ikke vært hos fastlegen da jeg tenker at det er litt for tidlig....
Er det normalt at symptomene bare kan forsvinne noen dager eller stopper opp når man er i slutten av uke 7? Noen med lignende erfaringer...? Begynner å miste håpet :(

7+0 i dag.
Jeg har de siste dagene følt meg mindre gravid i den forstand at jeg ikke har like sterke symptomer som tidligere. Har egentlig ikke hatt veldig sterke symptomer tidligere heller. Har lest om MA og er kjemperedd for dette :( Ikke hatt blødninger eller smerter foreløpig, men hvordan kan man vite om det fortsatt er liv der inne? (var hos gynekolog for en uke siden og da så og hørte vi et bankende hjerte)

Kvalmen som har vært de siste ukene har avtatt og jeg har i det hele tatt kjent lite bortsett fra litt murrende mensenlignende følelse i går. Har foreløpig ikke vært hos fastlegen da jeg tenker at det er litt for tidlig....
Er det normalt at symptomene bare kan forsvinne noen dager eller stopper opp når man er i slutten av uke 7? Noen med lignende erfaringer...? Begynner å miste håpet :(

Jeg skjønner bekymringen, men det er veldig vanlig at symptomene kommer og går. I forrige svangerskap forsvant flere av symtomene mine helt i uke 6-7, og i uke 9 kom flere tilbake (glad jeg tok notater, for glemmer fort hvordan det var å være gravid:) Nå er jeg i uke 5+3, og symptomene kommer og går litt fra dag til dag. Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. Så lenge du har hørt/sett hjertet banke, er sannsynligheten for at det skal gå bra veldig stor! :)

Leste om en annen i et annet forum som hadde det akkurat slik som deg. Absolutt ingen symptomer lengre når hun våknet. Men de kom tilbake igjen så det går nok bra med deg også ;) aldri ta sorger på forskudd..vi krysser fingrene for deg ;)

Jeg har også minimalt med symptomer. Ingen kvalme, ingen ømme pupper, eller noe som tyder på at jeg skulle være gravid. Men kjenner at det er noe der, noe som vokser- rar følelse.

Sist gang kom symptomene i uke 6, så blir spennende å se. Er kun 5+2 i dag.

Var på tidlig ul på fredag og alt så heldigvis normalt ut foreløpig.

Ja, de går opp og ned, noen er heldige og får den "symptomletten" som de snakker om i 12 uke tidlig også. For min del har jeg også opplevd det med at de forsvant og kom igjen noen uker senere

Jeg hadde masse symptomer i romjula. På nyttårsaften forsvant de helt i over en uke. Så kom de tilbake en kveld med fill styrke og jeg ble veldig letter, neste dag var de borte igjen. De siste dagene har jeg hatt littegran symptomer av og på. Ikke merket noe som helst i dag, men litt i går. Aner ikke hva de betyr. Da jeg gikk med min datter hadde jeg masse symptomer hele tiden de første mnd, samme da jeg hadde SA, da var de borte når jeg våknet en morgen og jeg begynte å blø sammen dag. På tirsdag skal jeg til legen, håper vi kan lytte/se etter hjerteslag, for det er det eneste som vil gi meg ordentlig tro på at det er liv der inne... Vil anbefale deg å ta en tur til legen om du er usikker, det er ikke godt å gå å være redd

Og forresten, det som bekymrer meg mest er at jeg ikke kjenner at det 'er noe der', kjennes ikke ut som det er noe der inne i det hele tatt... Er ca like langt på vei som deg

Takk for at dere tok dere tid til å svare og all støtten :smiley-ashamed004 Det hjelper å høre andres erfaringer. Jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet og håpe på at symptomene kommer tilbake og at alt er bra med fosteret. Holder dere oppdatert!

Hei, jeg er 7 uker og 3 dager... Har absolutt alt av symptomer men tok en test på fredag for å vise mannen min at ting er på gang, å den var negativ å eg fikk helt hetta... Skal på innvendig ultralyd i dag... fortsatt masse symptomer men det har vært en kjip helg for å sjekke hva som egentlig forgår inni der, så jeg skjønner godt at folk blir bekymret.... Å tråle google for forklaring har jo bare gjort det værre... Så jeg håper alt er bra med deg, ta kontakt med legen din å få deg undersøkt så kanskje du blir litt mindre bekymret... Lykke til :)

Jeg føler heller ikke jeg har noen symptomer igjen så jeg klarer ikke å slå meg til ro.. skal ringe og bestille ul nå om 3 min :p skal være 8+0 i dag..

Jeg føler heller ikke jeg har noen symptomer igjen så jeg klarer ikke å slå meg til ro.. skal ringe og bestille ul nå om 3 min :p skal være 8+0 i dag..
Ds må du oppdatere oss- og masse lykke til:)

Hei, jeg er 7 uker og 3 dager... Har absolutt alt av symptomer men tok en test på fredag for å vise mannen min at ting er på gang, å den var negativ å eg fikk helt hetta... Skal på innvendig ultralyd i dag... fortsatt masse symptomer men det har vært en kjip helg for å sjekke hva som egentlig forgår inni der, så jeg skjønner godt at folk blir bekymret.... Å tråle google for forklaring har jo bare gjort det værre... Så jeg håper alt er bra med deg, ta kontakt med legen din å få deg undersøkt så kanskje du blir litt mindre bekymret... Lykke til :)
Masse lykke til i dag! Må oppdatere oss.

Hvordan gikk det i dag?
Jeg er litt i sjokk :p skulle vært 8+0 i dag i følge første dag i sist mens, men på skjermen så vi nesten ingen ting. Et sort hull og etter mye leting en hvit prikk som så ut til å flikre. Så hun mente det var liv der, men jeg er ca to uker kortere på vei enn det jeg trodde.. så nå håper jeg bare at det var hjertet vi så og at el har klussa seg til skikkelig for første gang i mitt liv sånn at det ikke er noen annen grunn til at vi ikke så noe særlig..

Jeg er litt i sjokk :p skulle vært 8+0 i dag i følge første dag i sist mens, men på skjermen så vi nesten ingen ting. Et sort hull og etter mye leting en hvit prikk som så ut til å flikre. Så hun mente det var liv der, men jeg er ca to uker kortere på vei enn det jeg trodde.. så nå håper jeg bare at det var hjertet vi så og at el har klussa seg til skikkelig for første gang i mitt liv sånn at det ikke er noen annen grunn til at vi ikke så noe særlig..
Jøss , så rart at du var så mye kortere på vei da. Kanskje det tok litt ekstra tid før egget festet seg da?

Godt å høre at hun mente det var liv der- dette går veien:) Når er ny beregnet termin nå?

Jøss , så rart at du var så mye kortere på vei da. Kanskje det tok litt ekstra tid før egget festet seg da?

Godt å høre at hun mente det var liv der- dette går veien:) Når er ny beregnet termin nå?
Jeg vet ikke helt :p kanskje rundt 12.? Jeg skal ta ny ul om to uker så da får jeg forhåpentligvis noe klarere å forholde meg til :) de to ukene kommer til å gå treeegt Hehe

Jeg vet ikke helt :p kanskje rundt 12.? Jeg skal ta ny ul om to uker så da får jeg forhåpentligvis noe klarere å forholde meg til :) de to ukene kommer til å gå treeegt Hehe
Så kjedelig! Utrolig kjipt å vente, eller jeg synes iallefall det. Var på ul på mandag, venter nå på ny om to uker, vi får vente sammen da :) hvilken dato skal du på ny?

Så kjedelig! Utrolig kjipt å vente, eller jeg synes iallefall det. Var på ul på mandag, venter nå på ny om to uker, vi får vente sammen da :) hvilken dato skal du på ny?
Kjempe kjedelig å vente.. Føler liksom jeg går og venter på å finne ut om jeg er gravid eller ikke.. egentlig 1/2, men skal snakke med legen i morgen sånn at jeg forhåpentligvis kan få henvisning til ul sånn at jeg slipper å betale 1300kr til... når skal du? :)

Back
Topp